Lage prijs onlinebestelling LGG3 83",niet weer z'on topic...

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunRM
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-02-2024
Mede tweakers leden,
Ik heb vanochtend een LG G3 83" rechtstreeks van LG's website voor 1299 euro gekocht.
Nu heb ik me goed in bestaande topics ingelezen over dit onderwerp. Echter wil ik mijn argumenten delen
waarom ik nog steeds denk dat na grondig onderzoek het toch een logische prijs leek, en wil graag jullie meningen hierover lezen.
Ten eerste staat er op de Nederlandse LG's website "Hoge kortingen op Tv's..." door de Cyberweek deals. Zie foto hieronder:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aexHh4saE8sPZ9dlndHVJWV6zyU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/msXsdSWW8ZmzZCReAKZT1WLc.png?f=fotoalbum_large

Vervolgens klik ik erop en zag deze tv zo geadverteerd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zGlI_4u3stG_c25wLD7Tx-keM_A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rSfj2qBSUQAp5F0TeXo7TaSm.png?f=fotoalbum_large

Ik betwijfelde de prijs een tijdje. Maar aangezien deze deal rechtstreeks van het merk LG zelf kwam vertrouwde ik erop. Ik ging vervolgens onderzoeken waarom, naast de cyberweek deals, de LG 83" variant nou zo afgeprijsd kon zijn. Het bleek dus dat de tv niet de MLA paneel heeft waar de andere 55 tot en met 77 inch G3 varianten wel over beschikken. Ik kon hierdoor ook nergens recensies over de 83 inch variant lezen. Op Reddit en zelfs tweakers subforums werd de 83" gehaat vanwege het niet beschikken over het MLA paneel. Ik dacht hierdoor dat het zomaar kon zijn dat LG gewoon zo snel mogelijk van de 83" voorraad af wou. Na het bestellen van de tv ging de tv gelijk uit voorraad. Ik dacht dus dat ik wel het laatste exemplaar gekocht zou hebben en misschien daardoor ook de prijs zo laag was. Vervolgens ging ik toch maar even kijken in LG's algemene koopvoorwaarden. Hier staat het volgende:

2.2. De prijzen kunnen op elk moment worden gewijzigd, maar de producten zullen worden gefactureerd op basis van de tarieven die van kracht zijn op het moment van bevestiging van uw bestelling.

2.3. De producten worden pas uw eigendom als de prijs volledig is betaald. We herinneren u eraan dat op het moment dat u de bestelde Producten fysiek in bezit neemt, het risico van verlies of beschadiging van de Producten op u wordt overgedragen.

Voor de rest staat er niets over potentiele prijsfouten, waarbij deze 2 regels toch duidelijk mij bescherming geven aangezien ik nu al als eigenaar bestempeld word en hun zeggen "de uiteindelijke prijs is diegene die je betaald op het moment van bestellen". Meningen ? :?

[ Voor 6% gewijzigd door TeunRM op 28-11-2023 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afwachten of geleverd wordt. Vooraf speculeren heeft weinig nut wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:44
Ik snap dat jij dit goed probeert te praten, maar dit is een dikke prijsfout en dat weet je zelf eigenlijk ook wel. Hoop voor je dat je hem geleverd krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:48
Dikke prijsfout...

Als je de tv geleverd zu krijgen, zou dat heel leuk zijn :)
En anders zou ik ook niet moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis hier het doel van het topic. Je weet nog niet of de tv geleverd gaat worden of niet en of dit dus een prijsfout is of niet.

Het is nu meer een 'kijk mij eens een (mogelijke) prijsfout besteld hebben'-topic. Ik doe het topic dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.