playstation 5 psn probleem / bellen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-M
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 09-03-2024
Mijn vraag
Hoe kan ik oplossing met 2sv verificatie code en bellen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
playstation 5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben al 3 weken bezig met mijn psn account. Ik heb gekeken dat mijn account is actief en alle services zijn actief. Alleen ik heb probleem ik kreeg melding dat ik moet 2sv- verificatiecode hebben. ik kreeg nog steeds geen sms van die code.

En lang opgezocht naar de oplossing van de account en beveiliging. ik volg ze en heb geprobeerd.

Er staat andere oplossing :

Heb je geen toegang meer tot je 2SV-telefoon en kun je je niet aanmelden?
Als je geen 2SV-verificatiecode kunt ontvangen en je hebt geen back-upcodes voor 2SV, heb je hulp nodig bij het herstellen van je account. Neem contact met ons op met je online-ID (gebruikersnaam) en aanmeldings-ID (e-mailadres).

Dat is voor mij groot probleem want ik ben doof dus ik kan niet bellen om te contact nemen. En heb lang zoeken naar emailadres of support voor speciale chatten. Kan nergens vinden....

Hoe kan ik deze oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn0001
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:59
Ik had hetzelfde probleem vorige week en heb ook gezocht maar kon nergens een e-mailadres vinden helaas. Deze week is mijn PS5 opeens niet meer ingesteld als primair en stellen ze doodleuk dat ik maar een halfjaar moet wachten. Als iemand een e-mailadres of andere manier van contact weet voor PSN zou ik dat ook graag willen weten. Ik heb nu een vraag uitstaan en daar zouden ze via de mail op reageren. Als ik reactie krijg van een e-mailadres waar op gereageerd kan worden dan zal ik dat hier ook delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-M
Oke, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn0001
In het kader van beter laat dan nooit heb ik eindelijk een e-mailadres gekregen van Sony. Dit ging om een ander issue en had te maken met een garantieklacht m.b.t. PS VR2 maar het ziet eruit als een algemeen support mail adres: playstation.support@sony.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-M
Heel erg bedankt, ik ga nu proberen email sturen. Laat je wel weten als is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-M
Hey marijn, jij gaf mij een email adres. T is toch Engels. En t werkt niet.

Ik kreeg email van hun:

Hi A-M

Thank you for contacting PlayStation Support regarding your account.

As you’ve reached the PlayStation Support team for the United Kingdom we are unfortunately not able to assist. You can find the contact details for your country at https://www.playstation.com/country-selector/.

I hope this helps, but if you have any other questions, please contact PlayStation Support, and one of our team will be happy to help.

Thanks,

The PlayStation Support Team

En die link is toch doorgewezen naar Nederlands psn....

Nu ik weet t niet meer hoe moet ik oplossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn0001
Hmm, dan weet ik het ook niet. Dit is het adres waarvandaan ik reactie had gekregen die was in het nederlands maar misschien omdat het gekoppeld was aan een nederlands ticket dat ik er wel gewoon op kon reageren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spiral
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is er niet iemand in jouw omgeving die je vertrouwd en samen met jou wil bellen?

To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:12
Kan je op je telefoon "captions" aanzetten oid?
Dan wordt (de) gesproken taal/stem omgezet in leesbare tekst op je scherm?
(Dit zit bij mijn android standaard bij de volume opties, pixel telefoon)

Maar zoals hierboven al is aangehaald...
Samen met een vriend/kennis/buurman/vrouw ff samen bellen lijkt me een hele simpele en goede oplossing!?

[ Voor 27% gewijzigd door GeeEs op 09-03-2024 12:14 ]

Pagina: 1