Welke hosting bedijf wordt het? *hostinger* misschien?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-05 16:53
Beste tweakers,

Ik zou graag jullie hulp willen.

We moeten helaas ons bedrijf sluiten, en weer opnieuw opzetten ivm belastingen etc *hier in Duitsland*

Nu hadden we voorheen had ik voor Vimexx gekozen voor de prijs en de kwaliteit.
Heb gisteren of eergisteren dus gezien dat Vimexx zijn prijzen gaat wijzigen en dus duurder wordt.

We zijn een klein eenmanszaakje dus zoveel bezoekers hebben we niet, en inkomsten ook niet.

Heb toen uiteraard zelf nog wat zitten zoeken, en kwam uit op Hostinger. Op zich prima qua prijs.
Maar qua ervaringen zou ik toch liever willen horen van een tweaker.

De vergelijk websites die je 9 van de 10 keer ziet worden betaald om bepaalde hosting websites op nummer 1 te zetten.

Voor mij is het belangrijk dat ik alle domeinen op 1 hosting kan plaatsen.
het worden .online en een .shop domein geregisteerd *reden hiervoor is ook wel de prijs, die zijn op dit moment vaak goedkoper*

Mijn zwager heeft zijn bedrijf lopend op een duitse hosting bedrijf *Strato.de* geloof ik. En die heeft qua admin panel niet wat ik gewend ben, dus die valt dan sowieso af voor mij. Heeft ook geen DirectAdmin of Cpanel voor beheer, maar een eigen. Die zie ik niet zitten.

Mijn oog is eigenlijk dus gevallen op:
Vimexx *5 webistes + 100gb storage* 4,50E
Hostinger *wel offshore hosting bedrijf* 10 webistes + 100gb storage
robohost.nl, was super goed voor 27E inclusief domein voor een jaar had je genoeg aan 10gb, maar is helaas overgenomen door vimexx geloof ik.
GoDaddy is waar ik ook naar neig, puur omdat bekend is 10 websites 50gb wel de duurste.

Qua opslag zit ik ruim voldoende met 10gb. De shop zal alleen wat plaatjes hebben meer niet.
En qua ecommerce platform zal het een Opencart draaien. En de website op een wordpress systeem.
Dus zoveel fancy stuf heb ik niet nodig. Maar daarom hoeft de prijs ook niet zo hoog te zijn.

Support.
Ik heb dus support gehad met Vimexx, op zich prima reageren altijd binnen de tijdzone die ze hanteren.
Altijd netjes.
de rest weet ik niet zo goed, robohost was ook prima support vroeger. Altijd snel geholpen.

Beste antwoord (via rens-br op 29-11-2023 08:27)

• theduke1989
toch maar weer voor vimexx gekozen, toch puur omdat ik al wat ervaring had, en vaak goed geholpen was.
Met de extra kosten, tja die reken ik dan af op me jaarlijkse kosten af voor belastingvermindering, moet het dan maar zo doen,

De plus pakket gekozen, echt raar alsof me zo tracken.
een dag geleden was een .store en een .online domein nog 0.89E cent, en nu kreeg je die gratis bij een .nl en een .eu registratie. wat prima is, kan ik ook later in europa handelen.

was in totaal 70E kwijt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:51
Zelf heb ik goede ervaring met weboke.nl zowel voor 10tallen kennisen bedrijfjes als resellers. Ook niet duur.

Ik zit er nu zo'n 15 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
KernelPanic schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:49:
Zelf heb ik goede ervaring met weboke.nl zowel voor 10tallen kennisen bedrijfjes als resellers. Ook niet duur.

Ik zit er nu zo'n 15 jaar.
Bij alle pakketten staat er 5gb uit te breiden tot 100gb. Maar hoeveel kost het ongeveer?

Daarnaast als ik dan na een jaar wil verlengen is de prijs niet meer echt goedkoop.

En je ziet niet hoeveel domeinen je kan registreren op een pakket.

Alle 3 pakketen hanteren 5gb tot 100gb storage. Hier en daar wat andere features per pakket per prijs. Maar de verlenging is een stuk duurder dan.

Kan je dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:51
Hmmm ik zie dat in de nieuwe pakketen (recent vernieuwd) met name de extra data hier wel erg duur geworden is. Lijkt daarom geen betere optie dan vimex tenminste niet als je veel extra data wil.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• theduke1989
toch maar weer voor vimexx gekozen, toch puur omdat ik al wat ervaring had, en vaak goed geholpen was.
Met de extra kosten, tja die reken ik dan af op me jaarlijkse kosten af voor belastingvermindering, moet het dan maar zo doen,

De plus pakket gekozen, echt raar alsof me zo tracken.
een dag geleden was een .store en een .online domein nog 0.89E cent, en nu kreeg je die gratis bij een .nl en een .eu registratie. wat prima is, kan ik ook later in europa handelen.

was in totaal 70E kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 13:13

Momentumlol

Car Fanatic

Ik zit ook bij Vimexx... voornamelijk ook omdat wat je zelf al noemt: heel eenvoudig meerdere domeinen aan 1 hosting koppelen. En goede overzichtelijke adminpanel met DirectAdmin.

heb zelf een persoonlijke website en een soort zakelijke website voor freelance klusjes. Omdat dat geen baanbrekende bezoekersaantallen trekt en statische sites zijn kan ik zelfs met het start-pakket af. Al gaat Vimexx hier helaas wel afscheid van nemen.

Was vroeger echt spotgoedkoop.. 59 cent per maand ofzo.

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Pagina: 1