Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassej
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-05 11:40
Hi,

Mijn Samsung A52s is alweer binnen 2 jaar kapot, terwijl ik zakelijk nu al 6 jaar met een iphone 8 rondloop. Die iPhone voldoet goed en ik zoek vooral weer iets dat zo compact is.

Nu kan ik vrijwel geen compacte android telefoon vinden. Bij iPhone is er natuurlijk de iPhone mini 12/13 en SE 2020/2022.

Is het een heel idioot idee om toch een SE 2020 te kopen? De andere modellen zijn refurbished toch nog >300 eu en de 2020 zit daar flink onder. Want als de iPhone 8 zakelijk nog voldoet.

Zie ik iets belangrijks over het hoofd wat betreft ondersteuning? Beveiliging update zijn er nog t/m sept 2025, dus dan is die telefoon nog zo'n 2 jaar bruikbaar? Dat is voor de 12 een jaartje langer en voor de SE2022 en 13 2 jaar langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Prima keuze. of 2022 versie, net wat in je budget past

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ook de 2020 is nog prima te gebruiken, kan ik uit ervaring zeggen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 17:18
mits je m nieuw koopt wel ja , ik ben recentelijk overgestapt op een iphone 15, omdat ik een telefoon nodig heb met een groter scherm.
Omdat ik voor het werk, het eiland (ierland) moet afreizen , en je sneller een afslag mist als je op de " backroads " rijdt ;) ...daar is een se2020 wat te klein voor ( en dat en er is een landelijk 5g netwerk voor 20eur per maand ongelimiteerd), dus de se2020 gaat vrolijk naar mn Vadertje toe die m goed kan gebruiken voor de volgende 5 jaar

Reken er wel op dat de batterij na 3 a 4 jaar wat minder begint te worden,van 100% capacity naar 81% met veelvuldig gebruik, dus ie gaat net niet een hele dag meer mee. ... verder een prima klein ding O+ nooit problemen of vertragingen mee gehad.

[ Voor 54% gewijzigd door Metallize op 29-11-2023 16:35 ]