Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, systeembeheer, database beheer. Youtube kijken, audio editing (audiacity)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer net zo veel als een Mac Mini, 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, keyboard en muis. En mijn Harman Kardon Speakers die ik aansluit op de 3,5mm mini jackl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
snell processor en minimaal 16 Gb geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bouwvorm gelijkwaardig aan een Mac Mini.
Ga je overklokken?
Nee natuurlijk niet, dat is voor Pro's
Wat verwacht je van ons?
Inzicht te krijgen in mijn vraag welk systeem jullie mij aanraden ter vervanging van mijn 2012 Mac Mini. Deze is momenteel voorzien van een Windows 10 PRO licentie. Ik ben nu op zoek naar een Windows PC die stil is (gelijk aan de Mac Mini) en is voorzien van Windows 11 PRO.
Office, systeembeheer, database beheer. Youtube kijken, audio editing (audiacity)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer net zo veel als een Mac Mini, 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, keyboard en muis. En mijn Harman Kardon Speakers die ik aansluit op de 3,5mm mini jackl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
snell processor en minimaal 16 Gb geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bouwvorm gelijkwaardig aan een Mac Mini.
Ga je overklokken?
Nee natuurlijk niet, dat is voor Pro's
Wat verwacht je van ons?
Inzicht te krijgen in mijn vraag welk systeem jullie mij aanraden ter vervanging van mijn 2012 Mac Mini. Deze is momenteel voorzien van een Windows 10 PRO licentie. Ik ben nu op zoek naar een Windows PC die stil is (gelijk aan de Mac Mini) en is voorzien van Windows 11 PRO.