Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een nieuwe televisie aangezien de huidige tv alleen een zwart scherm geeft. Ik heb nu de uitvoering: Sony KD-65XE9005 Zwart en die bevalt verder prima.
Wat is je budget?
Iets van 2500 euro max?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben een Ziggo tv tuner + een PlayStation 5
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor een merk, maar heb even wat dingen in de pricewatch ingevuld:
- tot 2.000
- introductie 2023
- 100 Hz of meer
- 65 inch of groter
Ik kom dan uit op
categorie: Televisies
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Volgens mij is een lcd scherm op termijn goedkoper en brand die ook niet in. Dan zou ik uitkomen op
uitvoering: Sony Bravia XR-65X95L Zwart
Of
uitvoering: Sony Bravia KD-75X85L Zwart
uitvoering: Sony Bravia XR-75X90L Zilver
65 of 75 is beide prima, had gelezen dat als je 65 gewend bent je achteraf waarschijnlijk een maatje groter had willen hebben bij een nieuwe tv
Ik zoek een?
Een nieuwe televisie aangezien de huidige tv alleen een zwart scherm geeft. Ik heb nu de uitvoering: Sony KD-65XE9005 Zwart en die bevalt verder prima.
Wat is je budget?
Iets van 2500 euro max?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben een Ziggo tv tuner + een PlayStation 5
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor een merk, maar heb even wat dingen in de pricewatch ingevuld:
- tot 2.000
- introductie 2023
- 100 Hz of meer
- 65 inch of groter
Ik kom dan uit op
categorie: Televisies
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Volgens mij is een lcd scherm op termijn goedkoper en brand die ook niet in. Dan zou ik uitkomen op
uitvoering: Sony Bravia XR-65X95L Zwart
Of
uitvoering: Sony Bravia KD-75X85L Zwart
uitvoering: Sony Bravia XR-75X90L Zilver
65 of 75 is beide prima, had gelezen dat als je 65 gewend bent je achteraf waarschijnlijk een maatje groter had willen hebben bij een nieuwe tv
[ Voor 25% gewijzigd door President op 27-11-2023 19:40 ]