Goedemiddag mensen, ik heb een probleem met mijn monitor, ik speelde altijd 240hz zonder problemen maar ineens kreeg ik zwart scherm en Display port detecteerd hij niet. Dus ik heb een nieuwe DP kabel gekocht nu werkt die nog steeds niet. HDMI kabel aangesloten die werkt wel alleen ik kan max op 60HZ spelen heb een HDMI kabel 2.1 dus zou sws wel moeten werken. ik heb een ROG pg258q met G-sync maar die functie is nu ook ineens verdwenen. Iemand die mij hiermee kan helpen?
Vraag
Alle reacties
Welke videokaart?
Drivers up to date?
Met DDU de grafische drivers verwijderen in veilige modus en opnieuw installeren.
BIOS van het moederbord up to date?
Drivers up to date?
Met DDU de grafische drivers verwijderen in veilige modus en opnieuw installeren.
Ik vermoed dat windows een nieuwe driver heeft geïnstalleerd en dus van een goede installatie een slechte gemaakt
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Nvidia rtx 2060 superUszka schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:31:
Welke videokaart?
Drivers up to date?
Ik zal moeten opzoeken hoe je drivers moet verwijderen en weer installeren, nog nooit gedaan
En wat kan ik hier aan doen?Damic schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:42:
Ik vermoed dat windows een nieuwe driver heeft geïnstalleerd en dus van een goede installatie een slechte gemaakt
Met DDU https://www.guru3d.com/do...ver-uninstaller-download/Darkownzor schreef op maandag 27 november 2023 @ 19:21:
Ik zal moeten opzoeken hoe je drivers moet verwijderen en weer installeren, nog nooit gedaan
Iemand anders nog ideeën?
[ Voor 78% gewijzigd door dion_b op 28-11-2023 12:32 ]
HDMI gaat sowieso niet werken, de monitor heeft versie 1.4 en ondersteunt zelf maar tot 60hz. Dus een kabel met een hoger versienummertje gaat dat echt niet magisch veranderen. Bovendien ondersteunt de monitor geen G-sync via HDMI.Darkownzor schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:30:
Goedemiddag mensen, ik heb een probleem met mijn monitor, ik speelde altijd 240hz zonder problemen maar ineens kreeg ik zwart scherm en Display port detecteerd hij niet. Dus ik heb een nieuwe DP kabel gekocht nu werkt die nog steeds niet. HDMI kabel aangesloten die werkt wel alleen ik kan max op 60HZ spelen heb een HDMI kabel 2.1 dus zou sws wel moeten werken. ik heb een ROG pg258q met G-sync maar die functie is nu ook ineens verdwenen. Iemand die mij hiermee kan helpen?
Zoals aangegeven zul je het waarschijnlijk in een driver moeten zoeken.
Heb je een ander apparaat dat je via de Displayport aan de monitor kan hangen? Om in ieder geval te kunnen zien of de Displayport op de monitor niet helemaal stuk is.
[ Voor 8% gewijzigd door White Feather op 28-11-2023 09:30 ]
Je zegt DDU werkt niet, bedoel je dan dat de applicatie niet werkt of nadat je DDU hebt gedraaid en de drivers opnieuw hebt geïnstalleerd dat het niet werkt?
The One Piece is real. (Can we get much higher!)
Pagina: 1