hellaas is mijn ps4pro`s HDMI kapot en ik heb ze gebeld,,kosten reparatiekosten 200 euro....
ik ben er gewoon stil van...wat een wereld leven we in
even geen GT7..en ik ga voortaan voor de X ipv ps4/5
De poort op het apparaat neem ik aan? Want die zit op het moederbord vermoed ik, dus dan zou je bijna een nieuwe PS krijgen.lolbroek77 schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:36:
hellaas is mijn ps4pro`s HDMI kapot en ik heb ze gebeld,,kosten reparatiekosten 200 euro....
het deed iets met me,en het is gewoon niet normaal,dat wilde ik kwijt.kijk zelf wel evenFrankoNL schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:02:
Mooi verhaal, lekker kort.
En wat was het doel van dit topic?
On topic: er is vast wel ergens een reparatieboer die er een nieuwe HDMI port op soldeert.
weet jij er niet een paar?FrankoNL schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:02:
Mooi verhaal, lekker kort.
En wat was het doel van dit topic?
On topic: er is vast wel ergens een reparatieboer die er een nieuwe HDMI port op soldeert.
een nieuwe ps? leg eens uit aub..deze kon ik niet.Zenomyscus schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:54:
[...]
De poort op het apparaat neem ik aan? Want die zit op het moederbord vermoed ik, dus dan zou je bijna een nieuwe PS krijgen.
De HDMI poort zit vast op het moederbord. Daar zitten alle belangrijke componenten op. Alsof je alle organen van een mens moet vervangen. Los van het plastic er omheen en enkele onderdelen zoals de hardeschijf, krijg je dus een compleet andere binnenkant. Het verbaast mij niet dat het dan gaat om 200 euro. Wat gewoon stom is, want zoals anderen ook al zeggen is het ook mogelijk om een component van een moederbord af te halen en die er opnieuw op te zetten. Een hoop bedrijven vinden dat een hoop moeite en vervangen liever 'alles'.lolbroek77 schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:30:
[...]
een nieuwe ps? leg eens uit aub..deze kon ik niet.
duidelijkZenomyscus schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:10:
[...]
De HDMI poort zit vast op het moederbord. Daar zitten alle belangrijke componenten op. Alsof je alle organen van een mens moet vervangen. Los van het plastic er omheen en enkele onderdelen zoals de hardeschijf, krijg je dus een compleet andere binnenkant. Het verbaast mij niet dat het dan gaat om 200 euro. Wat gewoon stom is, want zoals anderen ook al zeggen is het ook mogelijk om een component van een moederbord af te halen en die er opnieuw op te zetten. Een hoop bedrijven vinden dat een hoop moeite en vervangen liever 'alles'.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq