Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiekim
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-03-2024
Beste allemaal,

Misschien dat het niet hier thuis hoort, maar juist bij audio en hifi. Maar ik heb het volgende "probleem"

Ik geef les in het water en had een headset via het bedrijf, echter heeft deze zwemles gehad en daar kon die niet tegen ;)

Nu heb ik zelf een bleutooth headset die wel tegen water kan. Deze kan ik verbinden met mijn telefoon en de telefoon is dan weer met Bluetooth aan een box verbonden. Nu heb ik een app geinstaleerd die mijn telefoon/headset tot een microfoon maakt en kan ik deze open hebben naast mijn spotify. De app die ik hiervoor gebruik is live microphone. Dit is top en fijn dat het werkt en kan, het enige is, ik kan niet mijn microphone level harder zetten, zodat je mij ook echt duidelijk over de muziek heen hoort. Nu is mijn vraag dan ook weet iemand een app waarbij dit wel kan of een andere oplossing waarmee dit zou kunnen. Wellicht een speciaal soort Bluetooth ontvanger waarop je levels kan regelen. Alvast bedankt voor het mee denken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiekim
ik heb trouwens een Android telefoon (samsung s23)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 16:41
Kun je niet Spotify zachter zetten?

Op een standaard Galaxy kun je volgens mij niet de individuele volumelevels regelen. Maar in Samsung's Good Lock applicatie (te krijgen in de Galaxy Store) kun je Sound Assistant installeren. Dit staat onder de tab Life Up. In Sound Assistant kun je wel individuele app volumes regelen. En daarnaast nog veel meer dingen. Sowieso is Good Lock echt een aanrader voor elke Samsung gebruiker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiekim
Nee helaas gaan beide volumes dan met elkaar mee en wordt Spotify weer zo zacht dat je het niet hoort.

Je advies daarentegen is echt top, want dat werkt iig goed qua volume regeling! Helemaal top! Echter, kwam ik er nu achter dat hij niet de mic van mijn headet pakte, maar toch van mijn telefoon. Dus we puzzelen nog even verder. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 16:41
Fijn dat de volumeregeling in ieder geval werkt. Over het live luisteren van de bluetooth microfoon, dat blijkt dus een Android beperking te zijn vanwege beveiliging 8)7. Wel worden er in een ietsjes oudere Reddit thread wat apps aangedragen die het wel zouden kunnen. Daarin staat een officiële app van Google genaamd Geluidsversterker die zou moeten kunnen wat je wilt. Misschien dat je daarmee verder kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiekim
alex3305 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:40:
Fijn dat de volumeregeling in ieder geval werkt. Over het live luisteren van de bluetooth microfoon, dat blijkt dus een Android beperking te zijn vanwege beveiliging 8)7. Wel worden er in een ietsjes oudere Reddit thread wat apps aangedragen die het wel zouden kunnen. Daarin staat een officiële app van Google genaamd Geluidsversterker die zou moeten kunnen wat je wilt. Misschien dat je daarmee verder kunt?
Ohh thx!! Ik ga het eens proberen!!
Pagina: 1