Draadloos en stil toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:32
Goedendag allen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een draadloos en stil toetsenbord. Waarom draadloos? Te veel kabels en deze zal gebruikt worden in de woonkamer. Waarom stil? Het antwoord zit ook al verborgen in de andere vraag en antwoord. Dit toetsenbord zal gebruikt worden in de woonkamer en wil graag dat andere mensen (vrouwlief) zich er niet aan storen. Dus hoe stiller hoe beter.

Verder vind ik het belangrijk dat de toetsaanslagen snel verschijnen op het scherm.

Ik zoek een?
Draadloos en stil toetsenbord, die een snelle response heeft. (lage input lag?)

Wat is je budget?
De max zal zo'n 100 euro zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor allerlei merken, momenteel ben ik wel gewend geraakt met Logitech.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem is een desktop computer, waar vooral op gewerkt en gegamed op wordt. Deze staat in de woonkamer.

Ik heb al een beetje lopen zoeken, maar ik vind het behoorlijk lastig om te zien of een toetsenbord stil is of niet.
Uit ervaring heb ik wel ontdekt dat de meeste mechanische toetsenborden wel veel luider zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:14
ik ben zelf erg enthousiast over de Logitech MX keys, uiteraard hoor je deze in stille omgevingen, maar je kunt deze eens bestellen en proberen? als het te luid is kun je hem altijd nog terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-04 13:19

Plainside

I browse when I'm at work

Logi K470 heb ik op het werk, je hoort de toetsen aanslagen wel afhankelijk hoe hard je typt, dus kan ook gewoon stilletjes wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Plainside schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:49:
Logi K470 heb ik op het werk, je hoort de toetsen aanslagen wel afhankelijk hoe hard je typt, dus kan ook gewoon stilletjes wel
Ik zie dat dit in toetsenbord en muis combi is.
Helaas is het toetsenbord met mini pijltjes, dat vind ik dan zelf weer niet zo fijn.
Bedankt voor de input though :)
tritimee schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:48:
ik ben zelf erg enthousiast over de Logitech MX keys, uiteraard hoor je deze in stille omgevingen, maar je kunt deze eens bestellen en proberen? als het te luid is kun je hem altijd nog terugsturen.
Ik zou deze eens kunnen testen.
Bedankt voor de suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
uitvoering: Contour Design Balance (Qwerty US) heb ik hier als stille typmedewerker. Zeer stil en hele hoge kwaliteit. Helaas ook minipijltjes en iets boven je budget.
Anders kijken naar de DW9100 SLIM, B. Unlimited of Stream van Cherry.

[ Voor 31% gewijzigd door Uszka op 27-11-2023 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthijsBoog
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-04 09:37
Mechanische toetsenborden zijn niet inherent luider, dat is compleet afhankelijk van de gebruikte onderdelen. Een van mijn borden is stiller dan het gemiddelde membraam toetsenbord, maar een stille, draadloze, mechanische optie binnen budget is wel een uitdaging. Ik zou dan inderdaad eerder naar een van de door anderen genoemde opties kijken. Want hoeveel prettiger ik mechanisch ook vind, als een ander toetsenbord ook bevalt, is het prijstechnisch meestal niet een hele logische keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 19:37
Een Microsoft Sculpt Ergonomic Keyboard (Qwerty NL) is ook redelijk stil.
Het heeft alleen een split layout. Geen idee of je dat prima vindt of er niet mee overweg kunt. ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Ik heb sinds vandaag de MX keys, het is tot nu toe een zeer fijn toetsenbord. Het geluid van de aanslagen valt ook zeker mee.
Ik ga het nog even verder testen, maar ik vermoed dat dit wel een blijvertje is.
Pagina: 1