Loop helaas vast, misschien dat iemand hier een idee heeft.
De volgende vloerverwarming verdeler heb ik in mijn huis:
:strip_exif()/f/image/jRi6QzibakgIFBPsvJnBtIbq.jpg?f=fotoalbum_large)
De thermostaatknop is helaas defect, met veel pijn en moeite heb ik hem op 40 graden kunnen afstellen. Dus ik wilde hem vervangen door een Heimeier thermostaat knop (M30x1,5), uiteraard met capillaire voeler. Deze besteld, maar helaas krijg ik die niet op de aansluiting gedraaid, hij blijkt te groot te zijn.
Zo ziet de aansluiting eruit:
:strip_exif()/f/image/HY5fLxL6lybTJKyP2Yr3tz01.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee wat voor een aansluiting dit is? Zelf gok ik op een M28x1,5. Zover ik heb gezien zijn er adapters beschikbaar van Heimeier om van M28x1,5 naar M30x1,5 te gaan. Zou deze er tussen kunnen? Of kan ik beter een andere thermostaatknop kopen die direct past?
De thermostaatknop die eraf komt heeft maar weinig kenmerken, ik heb het woord "Reich" gevonden, maar van dat merk vind ik verder geen knoppen?
De volgende vloerverwarming verdeler heb ik in mijn huis:
:strip_exif()/f/image/jRi6QzibakgIFBPsvJnBtIbq.jpg?f=fotoalbum_large)
De thermostaatknop is helaas defect, met veel pijn en moeite heb ik hem op 40 graden kunnen afstellen. Dus ik wilde hem vervangen door een Heimeier thermostaat knop (M30x1,5), uiteraard met capillaire voeler. Deze besteld, maar helaas krijg ik die niet op de aansluiting gedraaid, hij blijkt te groot te zijn.
Zo ziet de aansluiting eruit:
:strip_exif()/f/image/HY5fLxL6lybTJKyP2Yr3tz01.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee wat voor een aansluiting dit is? Zelf gok ik op een M28x1,5. Zover ik heb gezien zijn er adapters beschikbaar van Heimeier om van M28x1,5 naar M30x1,5 te gaan. Zou deze er tussen kunnen? Of kan ik beter een andere thermostaatknop kopen die direct past?
De thermostaatknop die eraf komt heeft maar weinig kenmerken, ik heb het woord "Reich" gevonden, maar van dat merk vind ik verder geen knoppen?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
:strip_exif()/f/image/QezKCveI4MmCC34w5aF6WlpJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dBbB9K4xlTlloyouyuVjNAUp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aRfHAautDIFKYNXgMwiceiRh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m7y4VzpXiUhyixJU9jjZUVes.jpg?f=fotoalbum_large)