Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelRulez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 10:07
Hallo, beste Tweakers! Ik ben op zoek naar een Apple iPhone rond de €600,-, liefst iets daaronder. Op dit moment gebruik ik een iPhone 7. Mijn voorkeur gaat uit naar een veelzijdig toestel, zonder specifieke vereisten wat betreft de camera of processorsnelheid. Ik had gehoopt tijdens de recente acties een goede deal te vinden, maar dat is helaas niet gelukt. Alvast hartelijk dank voor jullie advies en hulp bij deze zoektocht. _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:31
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?

categorie: Smartphones

En

review: Smartphone Best Buy Guide - November 2023

Er is genoeg keuze.

Eerst duidelijk je wensen neerzetten zoals formaat en wat je er allemaal mee doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

J27

Ik gebruik nu ruim 3 jaar de 12 mini en ik heb nog geen enkele reden om te upgraden.
Klein, snel, accu nog steeds acceptabel en zeer goede camera.

Nu ben ik misschien niet veeleisend, mijn belangrijkste eis was: geen afgerond scherm, die krengen barsten bij mij altijd als je ze laat vallen (zoals de Samsung s8 en de Apple 2020 SE die ik beiden daardoor maar kort heb gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelRulez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 10:07
corporalnl schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:54:
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?

categorie: Smartphones

En

review: Smartphone Best Buy Guide - November 2023

Er is genoeg keuze.

Eerst duidelijk je wensen neerzetten zoals formaat en wat je er allemaal mee doet.
Ik heb me voornamelijk gericht op de iPhone 12-serie, maar het lijkt erop dat deze reeks al enigszins verouderd is, aangezien de prijzen sterk variëren in de pricewatch en er voor sommige modellen bijna geen aanbod is. Daarnaast heb ik de iPhone 13 met 128GB gevonden, die ik via een indirecte route voor net onder de 600 euro kon krijgen, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid van deze deal (dat is via KPN).

Mijn wensen zijn dat het toestel niet extreem groot is, verder gebruik ik mijn iPhone voornamelijk voor sociale media. Ik speel er geen zware spellen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke iPhone er voor 600 euro te koop is kun je vinden in de Pricewatch: https://tweakers.net/pricewatch/

Daar kunnen we hier verder niet zoveel mee. Als je specifieke vragen hebt kunnen we die proberen te beantwoorden, maar het lijkt me het beste dat je eerst in de Pricewatch kijkt, de best buy guides doorleest, en wat reviews leest. Mochten er dan nog vragen zijn, open dan gerust een nieuw topic, maar geef dan wel aan wat je specifiek wil weten.

Dit topic is gesloten.