Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassque
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-04 17:55
Mijn vraag
Kan ik op 1 van de 4 HDMI poorten old e one connect box een HDMI switch aansluiten? Het zijn er te weinig voor mij.

Relevante software en hardware die ik gebruik
De one connect box van Samsung

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op i-net gezocht maar lees er wisselende verhalen; de een zegt dat het kan de ander weer van niet. Dus mss heeft iemand hier dezelfde situatie en kan zijn/haar ervaring delen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:34

FeaR

In GoT we trust

Vermelden degenen die zeggen dat het niet kan ook argumenten? Ik zou zo namelijk niet weten waarom het niet zou moeten kunnen. Een HDMI switch is waarvoor jij hem wilt gaan gebruiken: meerdere HDMI poorten creëren op één. Waar die HDMI poorten zich bevinden (in de TV zoals in 99% van de gevallen of extern zoals met een One Connect Box) heeft daar mijns inziens geen invloed op. Neem wel een Switch en geen Splitter, plus Switch moet gelijk of hogere HDMI versie hebben dan de TV. Maar mogelijk zie ik iets over het hoofd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassque
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-04 17:55
Dank voor je reactie. Ik heb er maar eentje gekocht. Zal laten weten of het lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesbron1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-03 10:09
Ik heb 2 verschillende Switches geprobeerd op de One Connect Box, werken allebei niet.
Ik wil kunnen schakelen tussen Nintendo en PS5, maar geven allebei geen signaal bij aansluiten Switch.
Contact gehad met Samsung support, die geven aan dat ze niet over de kennis beschikken om een geschikt Switch aan te bevelen.
Als ik dit geweten had, zou ik deze tv niet gekocht hebben.