Goedemorgen!
Ik zoek een?
Zoals de titel zegt zoek ik een 65” tv met een LCD scherm. Voorheen dacht ik echt een OLED scherm te willen na het zien van reviews, na een bezoekje bij de mediamarkt gister kwam ik er echter achter dat ik het vooralsnog het geld niet waard vind en een LCD ook hartstikke mooi is. Bijkomend feit is dat je voor een OLED scherm ook iets meer moet bijleggen.
Wat is je budget?
Het budget is +- 1000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor het kijken van films, series, sport, niet voor te gamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb er vier op het oog. Nu twijfel ik of er echt een merkbaar verschil is tussen de goedekopere en de duurdere modellen.
Heeft er iemand wat leuke last minute black friday aanbiedingen of aanbevelingen?
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Zoals de titel zegt zoek ik een 65” tv met een LCD scherm. Voorheen dacht ik echt een OLED scherm te willen na het zien van reviews, na een bezoekje bij de mediamarkt gister kwam ik er echter achter dat ik het vooralsnog het geld niet waard vind en een LCD ook hartstikke mooi is. Bijkomend feit is dat je voor een OLED scherm ook iets meer moet bijleggen.
Wat is je budget?
Het budget is +- 1000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor het kijken van films, series, sport, niet voor te gamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb er vier op het oog. Nu twijfel ik of er echt een merkbaar verschil is tussen de goedekopere en de duurdere modellen.
- uitvoering: Sony Bravia XR-65X95J Zwart €1188,-
- uitvoering: Samsung QLED Q80C 65" (buitenlands model) Zilver €999,-
- uitvoering: Sony KD-65X80L Zwart €1186,-
- uitvoering: Samsung Neo QLED QN85C 65" Zwart €1099,-
Heeft er iemand wat leuke last minute black friday aanbiedingen of aanbevelingen?
Alvast bedankt!