Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• EVOTWEAKERS
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nE954llt3ehkIQJ6-a-sAFiPIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jgvi5dd22fsYum6LnbhuM0ra.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpHbH3LLnNijoWI6-8f40BT3DCg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8YXFVXxulVXB8PxLGeZ9B8HN.jpg?f=fotoalbum_large

Hi Mede-Tweakers,

Vraag over flowmeters; hoe lees je deze perfect af?
betekent dit aan de bovenkant van de - in dit geval - rode “drijver” of centrum van het opgedikte stuk van de rode “drijver” (ongeveer waar de vering zit).

Schopje naar DEI

[ Voor 34% gewijzigd door Septillion op 27-11-2023 07:04 ]

Beste antwoord (via EVOTWEAKERS op 30-11-2023 21:34)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 14:57
Het is net zoals je een spuitje vult, bovenzijde van de rode 'drijver' zou het moeten zijn.
Ware het dat dit type (heb ze zelf ook) kunnen afwijken. Je zou het dus meer kunnen zien of flow verdeeld over je groepen de gewenste verhouding hebben.

Bij mij thuis zijn alle groepen die aangesloten zijn bijna allemaal dezelfde lengte, tussen kortste en langste zit 8 meter verschil. Dus alles afgeregeld op gelijke flow per groep.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 14:57
Het is net zoals je een spuitje vult, bovenzijde van de rode 'drijver' zou het moeten zijn.
Ware het dat dit type (heb ze zelf ook) kunnen afwijken. Je zou het dus meer kunnen zien of flow verdeeld over je groepen de gewenste verhouding hebben.

Bij mij thuis zijn alle groepen die aangesloten zijn bijna allemaal dezelfde lengte, tussen kortste en langste zit 8 meter verschil. Dus alles afgeregeld op gelijke flow per groep.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• EVOTWEAKERS
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02:23
The-Source schreef op maandag 27 november 2023 @ 08:24:

Thx!