Welkom, Hawks, op het Moddereter Forum!

Via de omweg uiteindelijk hier aangekomen, waar alle topics over modereren op de frontpage horen. Als je een niet goed gemodde post ziet, als je vindt dat je eigen reactie verkeerd staat of als je vragen/opmerkingen over modden hebt, kun je hier terecht.
In dit geval hebben je problemen zich vanzelf (waarschijnlijk omdat ze hier staan) opgelost. Voor wat betreft de eerste reactie heb je gelijk; dat is geen troll en toen ik hem zag stond ie al op +2: informatief.
De tweede ligt wat lastiger: daarvan staat nu de score goed (+1), maar de tag (first post) niet. Hierbij moet ik je misschien teleurstellen. We kunnen de tag niet veranderen zonder ook de score aan te passen en aangezien de score belangrijker is dan de tag, laat men foute tags meestal gewoon staan.
Dan tot slot nog twee tips:
- ik zie dat je soms je reactie edit als je een vreemde moderatie tegenkomt, bijvoorbeeld:
edit:
is dit nu echt zo'n onzin dat het een first post waard is??
Dat moet je eigenlijk gewoon niet doen: het ziet er op de frontpage niet uit en dat soort dingen horen gewoon hier.
- je kunt als je een reactie wilt aanstippen ook rechtstreeks naar de reactie linken: klik daarvoor op de score en de tag die rechtsbovenin je reactie staat. Dan krijg je (misschien wist je dat al) de moderatie-geschiedenis van die reactie te zien, maar die link is ook handig om hier op het forum te gebruiken; zo weten wij precies waarover jij het hebt.
Never stop seeking what seems unobtainable...