Schuin dak/plafond en douche wand / gordijn

Pagina: 1
Acties:

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Misschien loop ik weer nu te moeilijk te denken etc....maar kom er zelf dus nog niet uit..

in mijn nieuwe (huur)woning is de badkamer gesitueerd onder het schuin dak, niks mis mee. behalve dat de douche ook daar gesitueerd is,

nu zoek ik dus een oplossing zodat we toch wel iets van afscherming van het spatwater richting de rest van het badkamertje hebben....

eisen: aan de kant te klappen/schuiven bij het niet gebruiken, anders wordt de ruimte bij de wastafel te krap....
echter zit ik met een maximale hoogte op de wand (voor het schuindak begint) van 170cm....

zelf kom ik eigenlijk nu niet verder dan een zgn badwand... maar die komen niet verder dan 140cm hoogte :/
douchewandjes zijn dan weer minimaal 180cm hoog en die ruimte heb ik op het laagste stuk gewoon niet...

of er zal iets met een schuin afgesneden hoek in moeten al vrees ik dat het dan weer $$$ maatwerk wordt... :(

404 Signature not found

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10:08
Fotos / Tekeningen zullen helpen om een beter beeld te krijgen. Het eerste wat opkomt: een aangepast douchegordijn?

[ Voor 11% gewijzigd door RonnieKo op 27-11-2023 07:34 ]

• SMSfreakie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yyx65rC/20231127-161218.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door SMSfreakie op 27-11-2023 17:50 . Reden: Foto ]

404 Signature not found

• SMSfreakie
  • Niet online
Niemand die ideeën heeft?

404 Signature not found

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Daar kun je toch prima een douchegordijnroede tussen klemmen? Alleen even opletten dat je als je je haar staat te wassen niet al het water via je ellebogen over het douchegordijn stuurt!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Jij zoekt waarschijnlijk zoiets

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Pagina: 1