Modal met een grote afbeelding is niet te sluiten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 21:53
Wanneer ik in een forumpost een lange afbeelding wil bekijken, klik ik hierop om deze in een modal te tonen, wanneer ik in deze modal op de afbeelding klik om op ware grootte te bekijken en daarna naar beneden scroll, werkt het klikken naast de afbeelding om de modal te sluiten niet meer.

Dit probleem lijkt veroorzaakt te worden doordat de container waarin de afbeelding getoond wordt, de schermhoogte vasthoudt en niet de daadwerkelijke hoogte van de afbeelding.

Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
.oisyn in "Het grote grappige plaatjes topic Editie 2023!"

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
  1. Klik op de afbeelding in de post, dit opent de modal met de afbeelding niet ingezoomd
  2. Klik nogmaals op de afbeelding zodat deze op ware grootte getoond wordt
  3. Scroll naar beneden
  4. Probeer naast de afbeelding te klikken om de modal zo te sluiten
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik verwacht dat de modal sluit wanneer ik hier naast klik.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Hz8taj1.png

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windows 10 PC met FireFox v120 als browser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:01

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vziw is het nooit bedacht om de ingezoomde weergave direct te sluiten door naast de afbeelding te klikken. Klik dus eerst eens op de afbeelding zelf om weer terug te gaan naar de kleinere weergave, dan kan je er wel naast klikken om het te sluiten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 21:53
@Hero of Time Dit lost het inderdaad op, maar dan is de interactie van uberhaupt de mogelijkheid geven tot naast de afbeelding klikken wel verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 11:16

DaFeliX

Tnet Devver
Agreed dat het beter kan, maar sec gezien geen bug dus. Ik verplaats 'm dan naar MF :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:01

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

naam schreef op zondag 26 november 2023 @ 22:35:
@Hero of Time Dit lost het inderdaad op, maar dan is de interactie van uberhaupt de mogelijkheid geven tot naast de afbeelding klikken wel verwarrend.
Wanneer een afbeelding niet breder is dan je resolutie kan je altijd er naast klikken, dus hoe zie je het voor je dat 'tegen' te gaan? ;)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je beredenering dat bij het vergroten van de afbeelding de weergave te sluiten zou zijn. Want er is geen X rechtsboven zoals je dat bij de kleinere weergave wel hebt, met pijltjes naar links en rechts in geval er meer afbeeldingen zijn om tussen te wisselen. Dat laatste kan je namelijk ook niet als je de grotere weergave actief hebt.

Commandline FTW | Tweakt met mate