Okay...de search functie leverde niks op dus hier komt mijn vraag..Ik wil een nieuwe kast kopen en die moet 3 eigenschappen hebben...Goed koelen , volop ruimte voor mn schijven/kaarten e.d. EN afsluitbaar dmv een schuif of deurtje en op slot kunnen.Wie o wie kan me helpen aan deze kast ??
Probeer de EYE 910 server kast. Zee van ruimte, met afsluitbare deur en MHZ speed indicator. Kijk hier voor details.
Kast is ontzettend stevig.
Kast is ontzettend stevig.
Antec sx1040 has it all!!
Daar zit een 400 watt voeding in. Hij is wel een beetje duur (minimaal 450 piek) en moeilijk verkrijgbaar in Nederland.
Bij mij zat er een pp412xf voeding in. Zie ook: http://www.amdworld.co.uk/antecpp412.htm
Bij www.antec-inc.com staat dat er een pp412x inzit maar die had ik dus niet.
Trouwens een ontzettend brute kast om te zien (uiteraard wel de antraciet versie).
Daar zit een 400 watt voeding in. Hij is wel een beetje duur (minimaal 450 piek) en moeilijk verkrijgbaar in Nederland.
Bij mij zat er een pp412xf voeding in. Zie ook: http://www.amdworld.co.uk/antecpp412.htm
Bij www.antec-inc.com staat dat er een pp412x inzit maar die had ik dus niet.
Trouwens een ontzettend brute kast om te zien (uiteraard wel de antraciet versie).
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
???????Op donderdag 06 september 2001 16:36 schreef Rappie het volgende:
antec
slotje
Wat dacht je van dit
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Dat zijn inderdaad die Antec kasten. De kasten worden door een andere fabrikant gemaakt. Antec pleurt er twee extra fans in en een geweldig goede voeding. Lees de Antec voedingen reviews maar op internet.Wat dacht je van dit
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
^---- die case heb ik ook! echt een top kast... en ja hijs redelijk prijzig maar chieftec is dezelfde als die antec. (zit dan wel geen cpu bij en fans..)
blup
Chieftec en Chenming zijn idd fabrikanten die dezelfde kast uitbrengen. Het zijn echt geweldige kasten. Ze zijn gewoon af. Nergens scherpe randjes. Lekker de ruimte enzo. Drivebays die je met een klick systeem uit je kast kan halen... 5,25" sloten met slee-systeem. Overigens zit er bij de kast van mn link een edimax voeding en een handvol casefans bij. Die je met een handig clicksysteem in je kast kwijt kanOp donderdag 06 september 2001 17:06 schreef Disciplus-Simplex het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad die Antec kasten. De kasten worden door een andere fabrikant gemaakt. Antec pleurt er twee extra fans in en een geweldig goede voeding. Lees de Antec voedingen reviews maar op internet.
cpu? *lol*Op donderdag 06 september 2001 17:09 schreef Werkeend het volgende:
^---- die case heb ik ook! echt een top kast... en ja hijs redelijk prijzig maar chieftec is dezelfde als die antec. (zit dan wel geen cpu bij en fans..)
Pagina: 1