What Do You Call An Alligator In A Vest?
Vraag
Beste antwoord (via bonyuri op 26-11-2023 20:34)
Als je panelen hebt zijn deze ook geregistreerd. Als je dan doet alsof je ze niet hebt krijg je de bonus ook niet. Is hier in de zomer al vaker aan bod gekomen, de leverancier ziet dat gewoon bij je gegevens.bonyuri schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:04:
Weet er iemand wat er gebeurt als je zegt dat je geen zonnepanelen hebt tijdens de aanvraag? Ik wil dit doen omdat mijn zonnepanelen bij lange na niet mijn elektriciteitsverbruik overstijgen.
Ik verbruik ~5500kWh/jaar, en lever max 1000kWh terug.
Alle reacties
Maakt toch niet uit? Je doet de schatting voor jezelf. Uiteindelijk betaal je gewoon wat je verbruikt, met of zonder zonnepanelen.bonyuri schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:04:
Weet er iemand wat er gebeurt als je zegt dat je geen zonnepanelen hebt tijdens de aanvraag? Ik wil dit doen omdat mijn zonnepanelen bij lange na niet mijn elektriciteitsverbruik overstijgen.
Bij energie direct wel, als je aan geeft dat je zonnepanelen hebt heb je 60,- korting, anders 280.- staat niets over in de actie voorwaarden. Enigste is dat je maand bedrag hoger is, omdat er niets wordt ingehouden.doktorsson schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:05:
[...]
Maakt toch niet uit? Je doet de schatting voor jezelf. Uiteindelijk betaal je gewoon wat je verbruikt, met of zonder zonnepanelen.
Als je panelen hebt zijn deze ook geregistreerd. Als je dan doet alsof je ze niet hebt krijg je de bonus ook niet. Is hier in de zomer al vaker aan bod gekomen, de leverancier ziet dat gewoon bij je gegevens.bonyuri schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:04:
Verwijderd
Dan krijg je goedkopere prijzen. Bij independer iig. Greenchoice zonder zonnepanelen geeft lagere stroomkosten dan met zonnepanelen.bonyuri schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:04:
Het gaat erom dat je in de zomer terug levert op het moment dat de energieprijs laag/negatief is. Dat je in de winter je overschot niet opgebruikt maakt niet uit. Uiteindelijk pleeg je gewoon fraude, net zoals je bij een levensverzekering zegt dat je niet rookt terwijl je dat wel doet.bonyuri schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:04:
Zoek gewoon een leverancier die wel bij je past, uiteindelijk heb je genoeg voordeel aan die zonnepanelen. Er is echt niemand die ze niet binnen de levensduur terug kan verdienen (tenzij je ze binnen legt).
Fraude?jongetje schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:44:
[...]
Het gaat erom dat je in de zomer terug levert op het moment dat de energieprijs laag/negatief is. Dat je in de winter je overschot niet opgebruikt maakt niet uit. Uiteindelijk pleeg je gewoon fraude, net zoals je bij een levensverzekering zegt dat je niet rookt terwijl je dat wel doet.
Zoek gewoon een leverancier die wel bij je past, uiteindelijk heb je genoeg voordeel aan die zonnepanelen. Er is echt niemand die ze niet binnen de levensduur terug kan verdienen (tenzij je ze binnen legt).
Is het dan ook fraude als je als verbruik 2000kWh opgeeft maar uiteindelijk blijkt het 150kWh te zijn?
Dan kan een bonus ook gewijgerd worden als de bonus per staffel van x aantal kwhs geldt.Wolly schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:25:
[...]
Fraude?
Is het dan ook fraude als je als verbruik 2000kWh opgeeft maar uiteindelijk blijkt het 150kWh te zijn?
Pagina: 1