defecte iphone met airtag

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• av2326
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 27-11-2023
Hallo ,
mijn defecte iphone 8 plus werd vervangen door gelijke door werkgever.Nu zie ik dat mijn airtags niet meer aanwezig zijn in "Zoek mijn.." hoe kan ik deze terug activeren op mijn nieuwe iphone.
de oude kan ik niet meer opstarten. ( ps : heb ook geen pw van cloud).
mvg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Bij je it afdeling de gegevens van je oude account op vragen en daarmee inloggen denk ik.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@av2326 toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je zelf al hebt geprobeerd.

Als je bijvoorbeeld bij Apple Support kijkt staan er instructies hoe je een AirTag instelt, of als deze al is gekoppeld hoe je een AirTag uit een Apple ID kunt verwijderen, en als dat niet lukt, hoe je een AirTag kunt resetten.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar houd dan wel rekening met bovenstaande.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.