Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortel87
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-09-2024
Heb me deze telefoon uit china mee laten nemen voor 250,-. zn voorganger hier kost nog gewoon 400,-

Ik moet zeggen dat ik versteld sta kwa prijs kwaliteit verhouding. 120w fast charging. Vol in ongeveer 20 minuten.

Kun je na gaan hoe alles hier over de kop gaat.

Alle chinese apps uninstalle en google apps er op krijgen heeft wel wat tijd gekost. Enige nadeel is dat hij standaard default naar engels. Niet dat ik daar moeite mee heb. Maar om elke app afzonderlijk aan te moeten passen is wel wat werk.

Iemand een indicatie wanneer de global release zal plaatsvinden? Kan erg weinig info vinden over deze telefoon.

Zou graag de global rom willen flashen indien mogelijk.

Voor iedereen die een leuke telefoon zoekt voor een goede prijs is dit wel een aanrader als hij hier uit komt. Kom zelf van de oneplus nord 2 af. Maar dit is toch wel een hele vooruitgang.

[ Voor 22% gewijzigd door Wortel87 op 26-11-2023 00:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:11
Houd Xiaomi.eu website in de gaten of die een Global rom uitbrengen, is gelijk ook gedebloat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
Waarschijnlijk wordt het februari of maart. Maar het kan ook zomaar een maand eerder of later worden. Ze hebben geen vaste datum. Het is zelfs mogelijk dat bijvoorbeeld de 13pro+ variant hier later komt als een Poco telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:53
Ik had gelezen dat het misschien nog in december dit jaar uit gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
Jotyjo schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:44:
Ik had gelezen dat het misschien nog in december dit jaar uit gaat komen
Het toestel is gekeurd voor een globale release. Dat hoeft niet perse te betekenen dat de telefoon binnen een maand in de winkels ligt. Maar uitgesloten is het ook zeker niet. Het kan bijvoorbeeld ook eerst een global versie release krijgen in delen van Azie en dan volgend jaar pas in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
RepareerDroid schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:45:
[...]
Het toestel is gekeurd voor een globale release. Dat hoeft niet perse te betekenen dat de telefoon binnen een maand in de winkels ligt. Maar uitgesloten is het ook zeker niet. Het kan bijvoorbeeld ook eerst een global versie release krijgen in delen van Azie en dan volgend jaar pas in Europa.
Dat is inderdaad mogelijk. Vaak komen dat soort smartphones sneller uit in landen als India en de rest van Azië. Het zou mooi zijn als die toch dit jaar nog uit zou komen of begin volgend jaar in Europa (januari of februari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortel87
Jotyjo schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:52:
[...]

Dat is inderdaad mogelijk. Vaak komen dat soort smartphones sneller uit in landen als India en de rest van Azië. Het zou mooi zijn als die toch dit jaar nog uit zou komen of begin volgend jaar in Europa (januari of februari)
We gaan het zien dan. Heb je deze telefoon op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
Wortel87 schreef op zondag 26 november 2023 @ 21:17:
[...]

We gaan het zien dan. Heb je deze telefoon op het oog?
Yup of de Xiaomi Redmi Note 13 Pro! Niet voor mijzelf, maar een nieuwe smartphone voor m'n moeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortel87
Jotyjo schreef op zondag 26 november 2023 @ 21:24:
[...]

Yup of de Xiaomi Redmi Note 13 Pro! Niet voor mijzelf, maar een nieuwe smartphone voor m'n moeder
De pro is wel een heel andere telefoon dan de pro+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
Wortel87 schreef op zondag 26 november 2023 @ 22:23:
[...]

De pro is wel een heel andere telefoon dan de pro+
Dat klopt, maar nog steeds een interessant toestel. Alsnog een redelijke SoC voor de prijs en 67W charging in plaats 120W charging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
De Redmi Note 13 toestellen vanaf 4 januari verkrijgbaar in India:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpJ__BzmyCNiGDPS2n48jL4hHFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u2hkQb71O6RpmdMAFLF1PLnH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortel87
RepareerDroid schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 14:55:
De Redmi Note 13 toestellen vanaf 4 januari verkrijgbaar in India:
[Afbeelding]
Woopwoop. Kan ik gaan flashen.
Pagina: 1