Ziggo IMAP importeren in outlook 365

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoooo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Hoi!

Ik ben (eindelijk) weg bij Ziggo, maar verlies daarom mijn email.
Nu heb ik een outlook email adres aangemaakt.

Diensten zoals Soverin lijken een IMAP migratie tool te ondersteunen. Bij outlook kan ik dat niet vinden.
Hoe zit dat van Ziggo > outlook mailaccount?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:00

nelizmastr

Goed wies kapot

Ik zou de Ziggo box in Outlook(de volwaardige versie uit het office pakket) instellen, PST ervan trekken en weer inlezen in het outlook.com account. Dat werkt altijd betrouwbaar.

Als je geen office licentie hebt werken de import/export tools van Thunderbird vast ook.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-05 23:19
Imapsync en anders deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoooo
nelizmastr schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 21:47:
Ik zou de Ziggo box in Outlook(de volwaardige versie uit het office pakket) instellen, PST ervan trekken en weer inlezen in het outlook.com account. Dat werkt altijd betrouwbaar.

Als je geen office licentie hebt werken de import/export tools van Thunderbird vast ook.
Ik heb Outlook for Mac geprobeerd (met licentie), maar daar blijft de export greyed out. Ik ga het opnieuw proberen met Thunderbird.
Ervaringen met één van beiden? Ook veilig te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelefim
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 08-10-2024
Outlook 365 of Office / Microsoft 365?

Bij Microsoft 365 heb je namelijk in de admin reeds een IMAP-importer.

als je een 'gewone' outlook.com emailadres echter hebt moet je oftewel een .pst trekken en deze importeren in outlook (te doen met kleine mailboxen maar succes ermee als je dit doet op een iMac) ofwel dien je een (betalende) tool te kiezen (en hopen dat je mails niet op straat belanden) .

- BSc TI + CCNA R&S (Expired ofcourse) + CCNA SEC (Also expired ofc)-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoooo
Xelefim schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 23:25:
Outlook 365 of Office / Microsoft 365?

Bij Microsoft 365 heb je namelijk in de admin reeds een IMAP-importer.

als je een 'gewone' outlook.com emailadres echter hebt moet je oftewel een .pst trekken en deze importeren in outlook (te doen met kleine mailboxen maar succes ermee als je dit doet op een iMac) ofwel dien je een (betalende) tool te kiezen (en hopen dat je mails niet op straat belanden) .
Het gaat om een Microsoft 365 - Office Family licentie. Voor persoonlijk gebruik, dus niet de zakelijke. Met een persoonlijk-gebruik account lijkt de admin tool niet beschikbaar voor mij. Correct?

• LudivandenBergh
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14-10-2024
Klopt inderdaad, exporteren naar bestand en daarna importeren. Maar hierbij ondervind ik nu het volgende probleem. Totale email is overgezet naar mijn outlook.com account en zichtbaar. Maar de inhoud van de IMAP mappen in Outlook (O365) is niet zichtbaar, Wel de mappen, maar niet de inhoud. De email is er wel, alleen niet zichtbaar. Al van alles geprobeerd, filters, machtigingen etc etc maar krijg het niet voor elkaar om de mail in de IMAP mappen zichtbaar te maken. Iemand een idee?

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LudivandenBergh schreef op donderdag 28 december 2023 @ 19:29:
Klopt inderdaad, exporteren naar bestand en daarna importeren. Maar hierbij ondervind ik nu het volgende probleem. Totale email is overgezet naar mijn outlook.com account en zichtbaar. Maar de inhoud van de IMAP mappen in Outlook (O365) is niet zichtbaar, Wel de mappen, maar niet de inhoud. De email is er wel, alleen niet zichtbaar. Al van alles geprobeerd, filters, machtigingen etc etc maar krijg het niet voor elkaar om de mail in de IMAP mappen zichtbaar te maken. Iemand een idee?
Je moet dan dacht ik via tabblad Beeld, en dan de meest linkse optie, en dan kiezen voor imap om de berichten te zien dacht ik?

• LudivandenBergh
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14-10-2024
Thanks!, klopt inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas1952
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 01-03-2024
MS Office 365 opnieuw geinstalleerd. Bij opstarten outlook live.nl en ziggo.nl accounts al automatisch toegevoegd. Live.nl was OK. Ziggo.nl mail was bevroren "kan map niet openen". Ziggo account verwijderd maar kan het nu niet meer toevoegen. Ziggo account werkt wel goed in Webmail van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-05 15:36
Thomas1952 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 20:45:
MS Office 365 opnieuw geinstalleerd. Bij opstarten outlook live.nl en ziggo.nl accounts al automatisch toegevoegd. Live.nl was OK. Ziggo.nl mail was bevroren "kan map niet openen". Ziggo account verwijderd maar kan het nu niet meer toevoegen. Ziggo account werkt wel goed in Webmail van Ziggo.
Misschien heb je hier iets aan:

https://www.ziggo.nl/klan...utlook-2019-(office-365)/
Pagina: 1