Toon posts:

Fans in zijkant Aopen HQ-08 ATX Big Tower

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje :) ik wil graag wat extra fans in de zijkant van mij HQ-08 zetten om zo de airflow wat te bevorderen (want dat is niet alles in deze case). Nu heb ik gezocht maar kon niet echt iets vinden wat ik kon gebruiken.

Het probleenm is het volgende: De zijkant van de HQ-08 loopt via een soort geleide rail, en deze moet je tot het einde van de case volgen. Als ik nu in de zijkant extra fans ga plaatsen krijg ik de zijkant niet meer op zijn plaats (wat wel lekker koel is *D, maar nogal wat herrie maakt :( )

Is hier een oplossing voor? want ik wil nog wel fatsoenlijk in me case kunnen komen.

Thx

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
buig eens de bovenste lipjes van de zijplaat eens om

Verwijderd

Bedoel je dan dat de plaat er dan los uitvalt als je de schroefjes eraf haalt?

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 13:56
ik heb het een paar dagen geleden ook gedaan

gewoon die bovenste lipjes ff buigen, dan hoef je nog maar 1 cm te schuiven en hij is er uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou betekenen dat ze aleen maar met de schroefjes aan de 8erzijde vast komen te zitten.

Als ik die lipjes ombuig krijg ik dan geen last van resonantie :? (komen nl. 3 fans in te zitten)

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
jawel aan de onderkant en een aan de zijkant. Probeer het eens. Je kan ze altijd nog terug buigen

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Sir floppy, zag net dat mij eerdere bericht niet helemaal doordacht was zat te :Z :Z :Z

Verwijderd

Ik heb ze ook eens gebogen, maar de boel begon daarna bij mij te trillen, was daarom ook weer snel terug gebogen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 23:34 schreef nitraat het volgende:
Ik heb ze ook eens gebogen, maar de boel begon daarna bij mij te trillen, was daarom ook weer snel terug gebogen
Hoe heb jij het dan opgelost :?
Pagina: 1