Probje Midiland S4 7100

Pagina: 1
Acties:

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:34
Oi,

Ik heb net de Midiland S4 7100 speakers op mijn 5.1 Creative geluidskaart aangesloten, alleen de center en subwoofer (samen op 1 kabel) doen ut niet...
Ja ik heb hem in t goede gat gestopt met een kabel die er niet bij zat enzo..
Ik ben er ook achter dat t NIET aan de speaker (subwoofer weet k niet) zelf ligt en NIET aan de kabels...

Wie heeft n idee?

Verwijderd

niet echt, maar als je er wat specs bijzet komen we denk ik al verder...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Mischien dat je ergens ingesteld hebt dat je maar 4 speakers hebt en dat daarom de sub en center het niet doen. (livesurround bv. word maar over 4 speakers gedaan)

Ik denk dat je het in die richting moet zoeken

• DanceTrend
Op donderdag 06 september 2001 16:26 schreef Lampje het volgende:
Mischien dat je ergens ingesteld hebt dat je maar 4 speakers hebt en dat daarom de sub en center het niet doen. (livesurround bv. word maar over 4 speakers gedaan)

Ik denk dat je het in die richting moet zoeken
Nop. Hij staat ingesteld op 5.1 speakers of weet ik veel... iig wel goed. Bij de test van Creative dat ie elke box gaat testen enzo komt er geen geluid uit de center...

Specs: T-Bird 1200/266, MSI K7T Turbo, 512 ram, ... wat wil je eigenlijk weten :)

Verwijderd

Heb ook de Midiland 7100. Alle boxjes doen het maar de center word niet apart aangesproken. De SUB doet het wel.
SB LIVE! is niet 5.1 maar heeft de AEX en LIVE!surround meegekregen waarvoor de midiland speakerset een schakelaaracherop heeft zitten. probeer alle standen eens uit van de schakelaar.

• DanceTrend
Je bedoeld die schuifschakelaar achter op de sub?? Met 4 standen??

Ook al geprobeerd........
Pagina: 1