Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vloerverwarming in schuur automatiseren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
In mijn schuur heb ik vloerverwarming, maar deze is niet geregeld. Dus heb ik hem dicht gedraaid, want het hoeft daar geen 20 graden celcius te worden. Echter zou ik deze wel graag willen kunnen regelen, zodat ik toch een ondergrens in kan stellen, maar wat ik heb ik nodig om de temperatuur te regelen?

Mijn vloerverwarming wordt nu vanuit de hybride warmtepomp aangestuurd. Is de temperatuur in huis bereikt, dan gaat de hele vloerverwarming uit. Is er wel warmtevraag, dan gaat alles dus aan. In dat geval wil ik dus ook de vloerverwarming van de schuur kunnen regelen, vooral ook als op een mooie dag de zon schijnt kan ik met overtollige opgewekte stroom de schuur verwarmen. Het gaat in de foto om de rechter groep, ik denk dat ik de bovenste klep kan regelen. Maar wat heb ik nodig om het aan te kunnen sturen? Ik heb HA draaien en voornamelijk en Zigbee netwerk, maar hier zou ook een wifi apparaat op kunnen. Ik de schuur kan ik een temperatuur sensor plaatsen om mee te regelen. Hoor graag tips.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXXzdDGbvg5DNfaayhqJynsDy6g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3JTFUPcSrmCvqC3jy8AFDxzG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Timo002 op 25-11-2023 12:07 ]