Ik bezit nu nog een Ds218play die het volgende aangeeft en steeds weer een ander probleem , wie kan mij advies geven deze meldingen! Het artikel over dit probleem heb ik gelezen ,maar geeft bij het opnieuw opstarten steeds weer een ander probleem aan.
Op disk 1 is een 4tb (brand nu oranje) en op disk 2 is een 8tb.
De status brand nu ook oranje.
De Ds218play geeft aan dat de HDD gezond zijn.
Maar krijg nu deze melding via email steeds opnieuw,
Opslagpool 1 op ds218playjr is beschadigd (totaal aantal schijven: 2; aantal actieve schijven: 1). Informatie over de schijven met abnormale status worden hieronder weergegeven:
Schijf 1, Model: WD40EFAX-68JH4N0, Serienummer: WD-WX51D8957N4J Meerdere oorzaken kunnen een opslagpool beschadigen. Ga naar Opslagbeheer > Opslag om de oorzaak van de beschadiging te achterhalen of raadpleeg dit artikel om te weten hoe een opslagpool te repareren. Van ds218playjr
Op disk 1 is een 4tb (brand nu oranje) en op disk 2 is een 8tb.
De status brand nu ook oranje.
De Ds218play geeft aan dat de HDD gezond zijn.
Maar krijg nu deze melding via email steeds opnieuw,
Opslagpool 1 op ds218playjr is beschadigd (totaal aantal schijven: 2; aantal actieve schijven: 1). Informatie over de schijven met abnormale status worden hieronder weergegeven:
Schijf 1, Model: WD40EFAX-68JH4N0, Serienummer: WD-WX51D8957N4J Meerdere oorzaken kunnen een opslagpool beschadigen. Ga naar Opslagbeheer > Opslag om de oorzaak van de beschadiging te achterhalen of raadpleeg dit artikel om te weten hoe een opslagpool te repareren. Van ds218playjr