Zoals de meesten van jullie al weten heb ik een maandje of 2 geleden DPC-flex opgericht om bij te springen bij projecten die hulp nodig hebben. Toen ik daartoe de suggestie deed hier op dit forum werd mijn text door modje DSmarty direct veranderd omdat het volgens de DPC-policies subteamreclame was en dus verboden. Enkele andere DPC-crewleden hebben DSmarty ervan overtuigd dat DPC-flex geen subteam is, in ieder geval niet een ordinair subteam. Reclame maken werd daarmee min of meer toegestaan.
Van dat recht om reclame maken heb ik weinig gebruik gemaakt op aandringen van Ikarus, en de opkomst was minder dan verwacht, maar zeker meer als in de hitparades te zien was, want sommigen bleven voor hun huidige subteam flushen, waardoor de output soms om en nabij de 0 lag, zeker op het moment dat we de boel -waar mogelijk- aan het omzetten waren van G@H naar eccp. Vorige week waren een paar mensen die informatie vroegen over dpcflex, en naar aanleiding van dad draadje kwamen we met die die-hard flexers tot de conclusie dat DPC-flex chaotish georganiseerd was, iets wat de dpccrew ook vond bdw.
Om daar verbeting in aan te brengen werd er geopperd om een eigen forum te creeren, om zo beter te kunnen informeren. Toen ik echter gisteren meldde dat het forum online was kreeg ik nogal lauwe/negatieve reacties van Dutchman. Later werd me tot mijn grote verbazing in #keyserver dit gevraagd/gezegd:
-> Het argument van te weinig output gaat niet meer op omdat ik deze week op school 25 900mhz celerons geassimileerd heb die binnenkort eccp kunnen doen (met de nieuwe client, lopen nu nog even rc5 om de boel te testen)
-> De chaotische/geen leiding lijkt me ook niet meer geldig.
-> Ga niet 'reclame' het ene moment toestaan en het andere moment niet, wees duidelijk & eenzijdig.
Tevens is me opgevallen dat de manier van toespreken door de dpc-crew de afgelopen maand niet bepaald vriendelijk was -note wel, ik ben niet door iedereen aangesproken red.-
Van dat recht om reclame maken heb ik weinig gebruik gemaakt op aandringen van Ikarus, en de opkomst was minder dan verwacht, maar zeker meer als in de hitparades te zien was, want sommigen bleven voor hun huidige subteam flushen, waardoor de output soms om en nabij de 0 lag, zeker op het moment dat we de boel -waar mogelijk- aan het omzetten waren van G@H naar eccp. Vorige week waren een paar mensen die informatie vroegen over dpcflex, en naar aanleiding van dad draadje kwamen we met die die-hard flexers tot de conclusie dat DPC-flex chaotish georganiseerd was, iets wat de dpccrew ook vond bdw.
Om daar verbeting in aan te brengen werd er geopperd om een eigen forum te creeren, om zo beter te kunnen informeren. Toen ik echter gisteren meldde dat het forum online was kreeg ik nogal lauwe/negatieve reacties van Dutchman. Later werd me tot mijn grote verbazing in #keyserver dit gevraagd/gezegd:
Terwijl dit een maandje geleden nog de message was:<sequence> <<mm>> hoe zit dat nou met dat flex-forumpje van je?
<MM> ik wou er net over beginnen
<sequence> dat had ik al door.. vertel
<MM> ehhh, http://dpcflex.bogoh.net/forum
<MM> wat moeten jullie weten?
*** Roel is now known as Roel|BenedeN|Tv
<Dutchman[bzzy]> is DPCflex nou een subteam of een flexibel inzetbaar DPC taskforce
<sequence> in het begin was flex een groep mensen die nieuwe projecten (danwel waar het nodig is) te helpen
<MM> is daar nu wat aan veranderd dan?
<sequence> nu is het imo gewoon een subteam wat dan dus onverdiend als enige wel reclame mag maken..
<sequence> <Dutchman[bzzy]> is DPCflex nou een subteam of een flexibel inzetbaar DPC taskforce
<MM>alleen omdat we een eigen forum hebben zijn we per definitie een subteam geworden?
<MM> en wat betreft de 'vraag' van Dutchman[bzzy], ik heb geen zin om 10 keer dezelfde vraag te beantwoorden
<MM> antwoord is nog steeds hetzelfde als een maand geleden hoor
<sequence> het lijkt er over het algemeen steeds meer op.. kan niet zeggen dat jullie echt een groep zijn die bij bv G@H druk aan het flushen zijn en steeds ruim in de stats staan.. jullie vallen niet echt op.. dat was wel het idee achter dpc-flex.. nu komt het op mij over als een klein subteampje..
<Dutchman[bzzy]> welke vraag ?
<Dutchman[bzzy]> Jullie doen maar wat zonder flex maar daar waar iemand zin in heeft, en werven mensen als ware het een subteam.
<MM> was ook geen echte vraag, is DPCflex nou een subteam of een flexibel inzetbaar DPC taskforce
<MM> "jullie doen maar wat"
<MM> heel dpc doet toch maar wat?
<sequence> maar jullie zouden georganisseerd op één project richten...
<Dutchman[bzzy]> en DPC flex behoort dat juist niet te doen
<sequence> dat was de hele opzet ervan
<Dutchman[bzzy]> mijn conclusie is iig dat het 'gewoon' een subteam is, zij het met ideologie. En dan is je thread subteamspam
Op dat moment rees bij mij de vraag: "Waar zijn jullie nou mee bezig jongens?". Ik ben er op dat moment maar niet verder op ingegaan. Ik denk dat de DPC-crew maar eens een definitief besluit moet nemen of ze DPC-flex als subteam moeten zien of niet:<Ikarus> Zorg er nou gewoon voor dat je geen gebruik meer maakt van WDO er voor en zo minmogelijk van GoT en zet een eigen forum op, veel beter en simpeler, dan hebben we geen probs meer
-> Het argument van te weinig output gaat niet meer op omdat ik deze week op school 25 900mhz celerons geassimileerd heb die binnenkort eccp kunnen doen (met de nieuwe client, lopen nu nog even rc5 om de boel te testen)
-> De chaotische/geen leiding lijkt me ook niet meer geldig.
-> Ga niet 'reclame' het ene moment toestaan en het andere moment niet, wees duidelijk & eenzijdig.
Tevens is me opgevallen dat de manier van toespreken door de dpc-crew de afgelopen maand niet bepaald vriendelijk was -note wel, ik ben niet door iedereen aangesproken red.-
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"