Marantz NR1601 en 4K Blu-rayspeler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeltje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:32
zit met zelfde denk. heb oudere marantz rnr1601 en heb sony ubp-x800 gekocht. eerste hdmi uitgang zwart beeld. tweede hdmi ingang wel beeld en geluid.

later las ik "Er is een hoofduitgang, die video en audio doorgeeft en uitgerust is met HDCP 2.2 als kopieer­beveiliging voor 4K-beeldweergave, en een secun­daire uitgang die alleen het audiospoor doorgeeft."
bron: https://www.ct.nl/hotline...vers-onbruikbaar-voor-4k/

welke resolutie krijgt men 4k tv nu van mijn oudere receiver full hd of toch 4k ?

wil graag weten of aanschaffen 4k receiver daadwerkelijk veel beter beeld geeft op mn 4k oled lg tv. ??

qua geluid gebruik ik alleen koptelefoon. en soms stereo boxen doe niet aan surround.
streamen doe ook niet. gewoon 4k bluray erin.

groet

eelco

[ Voor 3% gewijzigd door eeltje op 25-11-2023 01:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Posts afgesplitst van Denon 760H, 1700H, 2800H met een blu-ray speler. Voor eigen problemen zijn eigen topics.

Ontopic, vanwaar een nieuwe receiver aanschaffen? Sluit de Blu-rayspeler rechtstreeks aan op de TV. Vanuit de TV een kabel leggen voor audio retour naar de Marantz of vanaf de Blu-rayspeler direct (daar is de Sony zelfs op voorbereid, één HDMI voor beeld naar de TV en de andere, met alleen audio, naar de receiver). Zit je niet met de oude HDMI/HDCP versie van de Marantz en je hebt niet de kosten van nieuwe apparatuur.

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 26-11-2023 03:31 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.