Hans grohe ibox universal 2 vraag

Pagina: 1
Acties:

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11 15:17
Ik wil deze inbouwdoos kopen voor mijn badkamer, maar er zijn 2 types. Een met en een zonder voorafsluiters. Uiteraard is degene met voorafsluiters duurder.

Welk type moet ik hebben? Kan ik zonder voorafsluiters de waterdruk niet afsluiten als ik de thermostaat nog niet heb aangesloten?

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:44

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
dat is gewoon een kraantje op de koud en warm zodat je de boel zonder water kan zetten dus dan kan je tijdens de bouw druk op de leidingen hebben. als je dat niet koopt moet je eigenlijk wel een andere manier van afsluiten hebben anders zit je huis zo nu en dan zonder water of kan je de aansluitingen van de douche niet testen op lekkages. zelf probeer ik altijd ergens een afsluiter tussen te knutselen zodat heel de badkamer zonder water kan tijdens de bouw, wel zo makkelijk tijdens de sloop en bouw.

pagina 2 ;)

https://assets.hansgrohe....sets/16__hrgh0858_pdf.pdf

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 14-12 19:24
Bij die andere zitten gewoon dopjes bij om hem af te sluiten als je nog aan t bouwen bent.

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

• VivaAtloni
twain4me schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:58:
dat is gewoon een kraantje op de koud en warm zodat je de boel zonder water kan zetten dus dan kan je tijdens de bouw druk op de leidingen hebben. als je dat niet koopt moet je eigenlijk wel een andere manier van afsluiten hebben anders zit je huis zo nu en dan zonder water of kan je de aansluitingen van de douche niet testen op lekkages. zelf probeer ik altijd ergens een afsluiter tussen te knutselen zodat heel de badkamer zonder water kan tijdens de bouw, wel zo makkelijk tijdens de sloop en bouw.

pagina 2 ;)

https://assets.hansgrohe....sets/16__hrgh0858_pdf.pdf
De handleiding die je pakt is van het typenummer zonder voorafsluiters. Dus daar kan het blijkbaar ook.

Degene met voorafsluiters heeft typenummer 01850180.

• VivaAtloni
Makrolon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:02:
Bij die andere zitten gewoon dopjes bij om hem af te sluiten als je nog aan t bouwen bent.
Ok top. Dat is voldoende voor mij.