Nieuw afgesloten abonnement blijft niet actief.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:20
Eerder deze week liep mijn oude maandelijks verlengde hero abo af. Vanochtend heb ik de nieuwe variant afgesloten. Als ik uitlog en weer inlog lijkt dit abonnement even actief, maar na enige tijd begin ik weer advertenties te zien.

Als ik dan naar mijn instellingen ga, zie ik het volgende:
  • Een melding "Om onderstaande opties te kunnen beheren dien je eerst een abonnement af te sluiten."
  • Direct daaronder zie ik echter mijn vers afgesloten abonnement.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wadp3Q4WI37WFs15N2lzP7mOLEQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xC7LiOdDDDg92FiBij9TEkHX.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die melding krijg je morgen niet meer, dus wacht nog even een dag ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Het zal een cache-probleem zijn die we helaas wel eerder hebben gezien. De cache verloopt vanzelf over 24 uur. We zijn er deze sprint mee bezig om 't voor toekomstige situaties op te lossen (maar daar heb jij nu niets aan).

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:20
DaFeliX schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:56:
Het zal een cache-probleem zijn die we helaas wel eerder hebben gezien. De cache verloopt vanzelf over 24 uur. We zijn er deze sprint mee bezig om 't voor toekomstige situaties op te lossen (maar daar heb jij nu niets aan).
Zolang het inderdaad alleen maar caching is vind ik het prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

crisp

Devver

Pixelated

We hebben de exacte oorzaak ondertussen in ieder geval gevonden, dus ik verwacht dat we het volgende week eindelijk echt kunnen fixen. Het is inderdaad een cache-issue in de engine. Aangezien de engines 's nachts worden geherstart zal het voor jou morgenochtend als het goed is al opgelost moeten zijn :)

Intentionally left blank