Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 2 maanden een Samsung SGH-A300 met een KPN Hi-Profile abbonement.
Nu zat ik pas een beetje te spelen met mijn telefoon en kwam er achter dat ik ook een Pin 2 code had voor extra functies. Nu had ik deze code niet en dus drie keer verkeerd ingetoets en kreeg het bericht voer PUK2 in :?
Maar die heb ik dus nie.
Ik een e-mail gestuurd naar KPN en ze stuurde dit terug:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Als u de PIN-code 2 kwijt bent of drie keer verkeerd heeft ingevoerd kunt u geen gebruik meer maken van de functies die door de PIN-code 2 worden beveiligd. Het toestel zal om de PUK-code 2 vragen. Deze code is echter niet leverbaar.

Wilt u toch gebruik maken van de functies die door de PIN-code 2 beveiligd worden, dan kunt u een nieuwe GSM-kaart aanschaffen bij uw serviceprovider. Heeft u een abonnement bij Service Provider Mobiel van KPN Mobile dan kunt u via deze e-mail een nieuwe GSM-kaart aanvragen. U dient hierin uw klantnummer te vermelden en aan te geven dat u akkoord
gaat met de kosten ('Ja, ik ga akkoord met de afschrijving van NLG ..').

Voor een nieuwe GSM-kaart betaalt u NLG 44,63 (EUR 20,25) inclusief BTW.Een Duocard kost 89,25 (EUR 40,50) inclusief BTW. De kosten zullen op uw
nota in rekening gebracht worden.

Is het de eerste keer dat u om deze reden een nieuwe GSM-kaart nodig heeft, dan heeft u recht op een gratis kaart.

Maar wat is het verschil tussen een Duokaart en GSM-kaart.
En welke kaart heb ik nu?
En weten jullie of ik mijn nummer kan behouden enzo?
En wat kan ik allemaal met PIN2/PUK2?

Verwijderd

duo kaart?? bedoelen ze niet duo sim ofzo klinkt heel vaag.. iig de pin2 opties zijn extra opties met je telefoon, maar in Nederland ondersteund nog geen provider pin 2 dus je hebt er niks aan.
puk2 is dus de code om je geblokkeerde pin2 te deblokeren net zoals bijvoorbeeld de puk code van je telefoon als je 3 keer je pin code verkeerd intoetst.
je hebt denk ik nu een gewone gsm kaart en als ik jou was zou ik die ook gewoon houden. Je hebt nog niks aan pin2.
mocht je dalijk beslissen toch een nieuwe kaart te nemen dan kun je gewoon je nummer behouden moet geen probleem zijn :)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:25

qless

...vraag maar...

Duokaart is een 2e gsm kaart op het zelfde nummer, handig voor mensen die vaste autotelefoon en een normale gsm hebben

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
like me.

alleen libertel gratis duo sim. die snappen het tenminste.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!