Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubrix
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik zoek een?
Een nieuwe daily driver telefoon

Wat is je budget?
Ongeveer 250 - 350 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Algemeen gebruik. Appen, filmpjes kijken, socials scrollen... Algemene zaken.++ Een mooie batterijduur zou wel fijn zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gezien dat de OnePlus 9 pro nog maar 1.5 jaar wordt ondersteund en met een beetje geluk alleen nog Android 14 krijgt. En verder vind ik het design, zowel de UI als de buitenkant, van de Nothing Phone (1) wel fraai.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben echt aan het twijfelen. De OnePlus 9 pro kost op dit moment 299 euro en de Nothing Phone 1 kan ik halen voor 320 euro. Zou ik gaan voor een meer updates en een iets slomere telefoon of een snelle telefoon die binnen 1.5 jaar niet meer ondersteund wordt? Elk advies is welkom.

[ Voor 15% gewijzigd door Rubrix op 24-11-2023 17:53 ]

Beste antwoord (via Rubrix op 27-11-2023 23:27)

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Als je meer dan 3 jaar met je nieuwe telefoon wilt doen en ook gevoelige zaken als bankieren op je telefoon doet is 1.5 jaar aan beveiligingsupdates wel echt te kort.

De OnePlus 10T valt vandaag met black friday ook nog binnen budget. Die heeft nog bijna 3 jaar aan updates(meer dan de Nothing Phone(1)) en heeft ook een rappe processor.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Als je meer dan 3 jaar met je nieuwe telefoon wilt doen en ook gevoelige zaken als bankieren op je telefoon doet is 1.5 jaar aan beveiligingsupdates wel echt te kort.

De OnePlus 10T valt vandaag met black friday ook nog binnen budget. Die heeft nog bijna 3 jaar aan updates(meer dan de Nothing Phone(1)) en heeft ook een rappe processor.