Ervaring met microplastics filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:05
Wij hebben een nieuwe wasmachine moeten kopen.
I.v.m black friday deals rechtstreeks bij AEG gedaan. Nu viel mij op dat ze daar ook een microplasticsfilter verkopen.

Ik ben benieuwd of iemand in het algemeen ervaring heeft met een microplasticsfilter voor de wasmachine, want ik zie ook andere soort versies. En in het bijzonder iemand die deze van AEG heeft. Helemaal omdat ik in de handleiding ook niet kan vinden of hij onder een hoek geplaatst mag worden (schuin dak). Ze zeggen wel waterpas, maar wat maakt het..?

Zin of onzin? Krijg een beetje een magnetische ontkalker vibe.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
Ik zou een soort driehoek maken van hout en aan het schuine stuk bevestigen en daar de filter op monteren zodat die toch recht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 23:24
Er loopt water doorheen dus zal m waterpas houden aan een muur en geen schuindak. Of iets maken zodat ie recht staat.
Voor onderhoud ook niet makkelijk als je onder een hoek de bovenkant eraf moet halen. Straks loopt er water uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Centauriprime op 24-11-2023 16:40 ]

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:05
Beide dank. Zijn inderdaad oplossingen om te overwegen.

Makkelijkste is echter op lager dan de instructies te plaatsen. Deze geven 110 cm aan. Zonder duidelijk te zijn waarom.

Waarom zou ik hem niet lager kunnen plaatsen? Enige wat ik kan bedenken dat er dan water in blijft bij het afronden van de wasbeurt.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S