Het is black friday dus ik wou vandaag mn setup kopen. Graag zou ik ter controle nog advies inwinnen. Misschien is er ergens een aanbieding die ik niet heb gezien.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals call of duty, cities skylines en cyberpunk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit zelf een beetje rond de 1.800 iets meer is prima, iets minder is helemaal top.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee begin helemaal vanaf 0. Moet uiteindelijk ook nog toetsenbord en muis suggesties zijn altijd welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen wensen
Ga je overklokken?
hier heb ik geen verstand van
Het liefst laat ik hem in elkaar zetten en installeren, dingen als Bios update etc begrijp ik niet helemaal
Wat verwacht je van ons?
Zijn er aanbiedingen die ik niet heb gezien waarbij ik een soortgelijk systeem voor een betere prijs zou kunnen krijgen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals call of duty, cities skylines en cyberpunk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit zelf een beetje rond de 1.800 iets meer is prima, iets minder is helemaal top.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee begin helemaal vanaf 0. Moet uiteindelijk ook nog toetsenbord en muis suggesties zijn altijd welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen wensen
Ga je overklokken?
hier heb ik geen verstand van
Het liefst laat ik hem in elkaar zetten en installeren, dingen als Bios update etc begrijp ik niet helemaal
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 359,- | € 359,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650M-PLUS WIFI | € 186,19 | € 186,19 |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 | € 587,- | € 587,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Monitors | Gigabyte G27Q Zwart | € 259,- | € 259,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 39,55 | € 39,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 112,95 | € 112,95 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 88,99 | € 88,99 |
1 | Solid state drives | Lexar NM620 2TB | € 85,90 | € 85,90 |
Totaal | € 1.793,48 |
Wat verwacht je van ons?
Zijn er aanbiedingen die ik niet heb gezien waarbij ik een soortgelijk systeem voor een betere prijs zou kunnen krijgen?