Samsung QE55S95B voor gaming op PS5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lickyshot
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 30-12-2023
Beste leden,

Ik heb wat reviews gelezen en bekeken op YT welke tv's een beetje goed is voor gaming en in mijn situatie voornamelijk voor de PS5. Speel meestal single player story driven games, FPS games speel ik zelden.Speel meestal single player story driven games, FPS games speel ik zelden. Meeste positieve oordeel kwam ik uit op Samsung QE55S95B hoewel uit reviews toch wel meningen soms verschillen. Zou graag naar de 65" willen maar dat past helaas niet in mijn kamer.

Nu vroeg ik me af is de Samsung QE55S95B voor deze prijs klasse een van de beste wat ik kan krijgen.
Momenteel heb ik een Sony full HD, alleen zijn de Sony modellen meer aan de prijzige kant. LG heeft ook veel goeie goedkope modellen alleen ben ik niet al te bekend met LG.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:59
De Samsung S95B maakt gebruik van de eerste generatie QD-OLED techniek, het is dus de vraag hoe goed dit op de lange termijn zal zijn. Ook is de bouwkwaliteit matig en Tizen laggy.

Je kunt beter voor een LG C3 of Sony A84K kiezen, neem even het OLED kortings topic door en let erop dat je bij de LG een Benelux model koopt. Art & Craft is de goedkoopste momenteel qua Benelux model in de pricewatch m.b.t. de 55C3.

Zijn allemaal goede TV's om op te gamen met jouw Playstation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lickyshot
Bedankt voor je reactie Freshouthteoven, ik ga even induiken in de C3 modellen kijken wat ik daar voor prijsje kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:40
Ik heb de 65" versie van deze tv op PS5 en werkt perfect .... Zie eigenlijk geen enkel nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lickyshot
Na wat reviews kijken toch wel overtuigd van de LG C3. Ook gelijk de vergelijkingen bekeken met de G3 waar de voordelen van G3 voor mij geen meerwaarde heeft met de helderheid, zit in een redelijk donkere omgeving.

Even over de Europese en Benelux model, dit heeft enkel effect op apps "Netflix, Ziggo CI+" enz.
Zelf gebruik ik zelden tot niet de apps op de tv zelf en kon namelijk hier enkele sites vinden.
Jammer dat het niet aan de serienummer te zien is.
review: LG OLED evo C3 - Misschien wel dé verkoophit van het najaar

Alleen Electro Centrum gaf aan Benelux model te verkopen. Zal denk ik dan voor deze gaan.
https://elektrocentrum.nl...-smart-tv-wifi-zwart.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lickyshot
@Freshouttheoven @FightingFalcon Heb hem binnen en ben erg blij met de keuze.
Bedankt voor jullie advies en mening.
Pagina: 1