Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Waarschijnlijk verrichten ze bij jou in de buurt op dit moment ook netwerk onderhoud, hierdoor vliegt je snelheid achteruit. Je zult geduld moeten hebben maar daarna zal het goed komen.
mmm, het is al bijna een week zo, maar je hebt gelijk, ik heb net even mijn Chello e-mail acoount weer is gelezen en wat bleek:
Nouja, er zullen wel meer mensen dit bericht hebben gelezenBeste chello klant,
In de komende periode zal UPC/chello gebruik gaan maken van een nieuw klantinformatiesysteem in de regio Gelderland. Dit nieuwe systeem biedt meer mogelijkheden waardoor we beter kunnen inspelen op de wensen van onze klanten. Zo kunnen we nieuwe diensten sneller toevoegen en storingen en vragen beter afhandelen.
Tijdens het omschakelen naar dit nieuwe systeem zal de dienstverlening enige tijd worden onderbroken. De overzetting voor de regio Gelderland zal 1 september a.s. starten. Vanaf maandag 3 september a.s. maken wij daadwerkelijk gebruik van het nieuwe klantinformatiesysteem.
UPC heeft veel zorg besteed om al uw gegevens in dit nieuwe systeem op te nemen. Ondanks onze inspanningen bestaat de mogelijkheid dat u naar een web-server geleid wordt waar u de aanwijzingen, die u dan op het scherm te zien krijgt, dient op te volgen. Bij het eventueel inloggen hiervoor moet u het uitroepteken ('!') in uw wachtwoord weglaten (indien u een uitroepteken in uw wachtwoord heeft). Het kan zijn dat u in toekomstige situaties waarbij u tevens uw wachtwoord moet invullen, ook het uitroepteken in uw wachtwoord moet weglaten. Dit hangt af van de dienst waarvoor u inlogt. Voor webmail en toegang tot uw homepage kunt u gewoon uw wachtwoord met het uitroepteken (als u die heeft) blijven gebruiken.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
offtopic:
* LauPro zegt tegen zichzelf: 'nu weten ze ook al dat ik in gelderland woon!
* LauPro zegt tegen zichzelf: 'nu weten ze ook al dat ik in gelderland woon!
Verwijderd
Wij hadden thuis hetzelfde probleem. Met een nieuwe netwerkaart was het opgelost.
Nu kunnen we weer met 300kb/s downen.
@home
Kijk ff de condensators op je netwerkaart na. Bij ons zat er een los. Of leen ff een kaart van iemand anders.
Nu kunnen we weer met 300kb/s downen.
Kijk ff de condensators op je netwerkaart na. Bij ons zat er een los. Of leen ff een kaart van iemand anders.
Ik heb er 2 netwerkkaarten inzitten een voor het intarnet en het internet, ik heb het wel is omgedraait maar dan gaat het nóg langzamer (die ene is 'maar' 10Mb/s, andere 100).Op donderdag 06 september 2001 16:27 schreef marcell het volgende:
Wij hadden thuis hetzelfde probleem. Met een nieuwe netwerkaart was het opgelost.
Nu kunnen we weer met 300kb/s downen.@home
Maar ik denk toch dat het aan die werkzaamheden ligt!
Verwijderd
Je deelt bestanden zoals je zegt.
Het kan dus zijn dat je door het uploaden van je bestanden al je uploadvermogen(max 15-16 KB/sec) verbruikt waardoor het internet zo traag is.(als je download moet je ook pakketjes uppen)
Probeer eens de share uit te zetten en kijk dan nog eens of het nog steeds zo traag is.
Het kan dus zijn dat je door het uploaden van je bestanden al je uploadvermogen(max 15-16 KB/sec) verbruikt waardoor het internet zo traag is.(als je download moet je ook pakketjes uppen)
Probeer eens de share uit te zetten en kijk dan nog eens of het nog steeds zo traag is.
Psies, als je die 15 KB/sec constant volop gebruikt, kan het best zijn dat je IE er bijna niet door komt voor een simpel webpagina aanvraagje. Als de aanvraag eenmaal binnen is bij de webserver stroomt ie wel lekker binnen natuurlijk maar ook dan moeten er constant checksums worden verzonden en die moeter er ook door komen.
Voor de rest zou je verbinding moeten jakkeren want overal jakkert het. Verbindingen testen doen we uiteraard met tucows ofzo he... niet met Aimster ofzo.
Voor de rest zou je verbinding moeten jakkeren want overal jakkert het. Verbindingen testen doen we uiteraard met tucows ofzo he... niet met Aimster ofzo.
Pagina: 1