IK WEET NIET WAT DE REST HIER OVER ZEGT??????
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt

Tis de mode he om het snelste en het mooiste te hebben, en om de meeste fps te halen. Dus iedereen koopt een nvidia, want die zijn hot.
Ik heb nu een voodoo5 daarvoor een tnt2 en een gf1 gehad. Aleen maar problemen met die tnt2. Alleen maar problemen met die geforce, laatst had ik een geforce 2 geleend, van asus (d8 de 7800) en die deed het niet eens op mijn mobo

Dus ik een voodoo5, ram hem in me mobo, steek prik stekkertje der in en gaan met die banaan

Nog geen enkel probleem/vastloper gehad met die voodoo 5, gewoon rete stabiel. Tis dus alleen kut dat je geen driver support meer hebt. Maar zo'n voodoo 5 is toch zo
MOOI net als de rest van de voodoo's.
Vandaag bij een vriend van me een voodoo 2 geinstaleerd, een oud moederbord zonder agp. Dus tweedehands voodoo 2 kaartje gekocht met virge/dx kaartje der bij voor 75 piek. Ik stop die kaarten erin instaleer drivertjes, en gewoon gaan

ook geen enkel probleem. En ook die voodoo 2 zo mooi nog

ook al is het zo oud. jah je hebt wel geen 100 fps in unreal, maar toch boven de 40 op een p233 dus primma speelbaar en dat voor 7 tientjes

en die gozer dat ie het zag viel ze bek open, tering zij die dat ziet er gelikt uit
Maar ik kan hier nog uren doorgaan

maar ik hoop dat mijn voodoo 5 het nog lang vol houd en nog lang in mijn systeempie mag staan draaien. Oh ja ik heb deze kaart gekocht voor 300 piek, en ik heb tot nu toe nog geen enkele kaart gezien die betere beeldkwaliteit aflevert dan de v5 (heb de gf3 nie gezien en de nieuwe radeon 8500) Imho vind ik dit de beste allround kaart die ooit gefabriceerd is

2d is perfect, 3d is goed +250 fps in unreal heb ik nog nooit op een ander kaartje gezien

damn ik krijg gelijk weer zin om te fraggen