Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Hoeft zeker niet op de hoogste settings te zijn maar graag wel dat deze bak een tijdje meegaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles behalve de bak zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een relatief stille pc is mooi meegenomen maar verder geen vereisten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Onderstaande lijst heb ik al samengesteld:
Maar de volgende vragen resten me nog:
1) Ik heb dit model 7800xt gekozen op basis van de review hier een paar dagen terug. Ik ben enkel bang dat die potentieel wat krap gaat zijn in deze kast? Kan ik beter eentje nemen zoals de saphire Pulse die wat kleiner is? Of misschien toch een 4070?
2) Deze voeding heb ik genomen omwille van de goede prijs en uitstekende review op https://hwbusters.com/psu...er-gf-a3-850w-psu-review/
lijkt dit ook een goede keuze voor jullie?
3) Processorkoeler is wat aan de duurdere kant misschien maar ik hoor er zeer goede dingen van.
Alvast bedankt!
Voornamelijk gamen. Hoeft zeker niet op de hoogste settings te zijn maar graag wel dat deze bak een tijdje meegaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles behalve de bak zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een relatief stille pc is mooi meegenomen maar verder geen vereisten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Onderstaande lijst heb ik al samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 204,- | € 204,- |
1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 164,90 | € 164,90 |
1 | Videokaarten | XFX Speedster QICK 319 Radeon RX 7800 XT Core Edition | € 549,- | € 549,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Processorkoeling | Thermalright PA120 SE ARGB | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 112,95 | € 112,95 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 850W - TT Premium Edition | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 97,90 | € 97,90 |
Totaal | € 1.384,45 |
Maar de volgende vragen resten me nog:
1) Ik heb dit model 7800xt gekozen op basis van de review hier een paar dagen terug. Ik ben enkel bang dat die potentieel wat krap gaat zijn in deze kast? Kan ik beter eentje nemen zoals de saphire Pulse die wat kleiner is? Of misschien toch een 4070?
2) Deze voeding heb ik genomen omwille van de goede prijs en uitstekende review op https://hwbusters.com/psu...er-gf-a3-850w-psu-review/
lijkt dit ook een goede keuze voor jullie?
3) Processorkoeler is wat aan de duurdere kant misschien maar ik hoor er zeer goede dingen van.
Alvast bedankt!