Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekieee
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-06 22:50
Ik heb sinds kort een nieuwe job, waarbij ik video's/content moet editen in Adobe software (Premiere Pro). Dat zijn behoorlijke grote bestanden en op dit moment gebruik ik mijn privé computer om er thuis aan te werken. Dat vind ik fijn, maar de grote bestanden stapelen nu wel op en dat vind ik minder fijn. Ik heb ook nog een macbook liggen waar ik even snel tussendoor op mijn werk wat aanpassingen kan doen. Mijn voorkeur heeft wel mijn pc. Oftewel het lijkt mij heel handig om tussen deze 2 apparaten aan dezelfde video's te kunnen werken.
Ik wil dus een externe SSD gaan aanschaffen, zodat ik die aan mijn pc kan verbinden wanneer ik op mijn pc wil werken (thuis), maar ook aan mijn macbook verbinden wanneer ik even snel een aanpassing op mijn werk moet doen.

Mijn eerste vraag:
- Kan dit uberhaupt? Vind Adobe de bestanden steeds weer op mijn externe SSD tussen de verschillende apparaten? Of gaat dit problemen opleveren?

Mijn tweede vraag:
Is dit een goede SSD om dit voor elkaar te krijgen:
Samsung Portable SSD T7 2TB

Tips zijn altijd welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:16
Ik heb eerder zo gewerkt met Lightroom. Bibliotheek en alle bestanden op de externe schijf geplaatst. Toepassing op allebei de apparaten. Ging prima.