Toon posts:

Internet valt steeds weg??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus met het regelmatige terugkerende probleem dat opeens mijn internet en al het dataverkeer niet meer mogelijk is!

Ik heb eerst een week gewacht omdat ik dacht dat sjello er uit lag, maar dit was helaas niet het geval :(

ook als ik de firewall (ZA Pro 2.6.231) uitzet doet hij het nog steeds niet, maar als ik dan de logs en de configuratie delete (dus windows/internet logs) als ik die 3 filetjes verwijder (dit zijn dus alle instellingen) en een aantal keer opnieuw opstarten dan doet hij het weer :?

Dit gebeurt gewoon tijdens het surfen of ftp'en, ik snap er niet van |:( (in win98 had ik er geen last van, draai nu XP RC 2)

Volgens mij heeft het iets te maken met Generic Host Process for Win32 services (maar deze geef ik steeds alle rechten, dus ik weet het nu ook echt niet meer :? )

Zit ik hier goed of moet ik naar Windows Operated systems forum?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kicked.to/[forum=19] :)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Chello heeft je IP-lease extreem kort gemaakt, in sommige gebieden zelfs 60 minuten.

Als je chello toegan geeft tot poorten 67 en 68 kan die de lease weer automatisch verlengen... Als je ff goed je log bestudeerd, kun je het zo instellen dat niemand, behalve die chello server toegang tot die poorten heeft
(bij mij ip 212.42.28.66 inkomend op poort 67 en uitgaand op poort 68)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 16:32 schreef Duur het volgende:
Chello heeft je IP-lease extreem kort gemaakt, in sommige gebieden zelfs 60 minuten.

Als je chello toegan geeft tot poorten 67 en 68 kan die de lease weer automatisch verlengen... Als je ff goed je log bestudeerd, kun je het zo instellen dat niemand, behalve die chello server toegang tot die poorten heeft
(bij mij ip 212.42.28.66 inkomend op poort 67 en uitgaand op poort 68)
hmm, is raar want ik download vaak s'nachts van 10.00 s'avonds tot 8 s'morgers zonder ook een time-out!
en volgens mij heb ik gewoon voor chello alle poorten opengezet :7 (of zou ik dit niet moeten doen?)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Ik weet niet precies hoe het zit met de chello server maar ik heb quicknet :r en als ik dan ZA installeer dan gaat het ongeveer een maand goed en dan krijg ik geen ip adres meer van de dhcp server. volgens quicknet lag dit aan ZA dat die de poort van de dhcp server dicht zet. dus check voor de zekerheid de poorten ff.