Vraag

• Google pixel
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik zoek een telefoon rond de 400/500 euro.
Nou is mijn oog gevallen op de pixel 6 pro en pixel 7.
Ik vind voornamelijk belangrijk dat het toestel snel is, goeie fotos/videos maakt, goeie batterijduur heeft (dat ik ruim een dag ermee vooruit kan) en beeldschermkwaliteit. Ik heb nu de HTC desire 20 pro. Daar ben ik niet zo tevreden mee met de camera kwaliteit, omdat die heel veel ruis heeft in het donker.

Nou is mijn vraag of ik goed aan deze telefoons doe of jullie nog andere betere opties hebben.
En welke van de twee dan beter is waarvoor ik het toestel gebruik.

Ook in acht nemend dat de pixel 6 pro in oktober 2021 uitkwam en de pixel 7 in oktober 2022.
Wat denken jullie omtrend de software updates, maakt dit een verschil uit?

Alle reacties

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Een voor jouw nieuw toestel wat ruim een dag vooruit kan.

Alles staat of valt met hoeveel je je toestel gebruikt en dat is iets wat wij niet in kunnen vullen.

Ik had de 6 Pro 2 jaar en nu de 8 Pro en beide halen ruim een dag bij mij.
De 6 Pro voordat ik thuis kwam te zitten haalde de dag bij lange na niet omdat ik hem continu voor navigatie gebruikte. Nu ik thuis ben haalde ik bij flink gebruik de dag gemakkelijk.

Mijn profiel op Discogs

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:37
de 7 zal naar alle waarschijnlijkheid een jaar langer updates krijgen - de 6 is al 2 jaar oud... maarja, hoe lang wil je doen met de telefoon, want hij krijgt sowieso nog wel paar jaar updates.

• Google pixel
Ik gebruik meestal een telefoon tot wanneer hij op is, alleen ben ik gewoon over deze telefoon ontevreden. Wat zouden jullie dan aanbevelen in de eisen dat ik gesteld heb, de 6 pro, 7 of toch een ander toestel in die price range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Google pixel schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:27:
Ik zoek een telefoon rond de 400/500 euro.
Nou is mijn oog gevallen op de pixel 6 pro en pixel 7.
Ik vind voornamelijk belangrijk dat het toestel snel is, goeie fotos/videos maakt, goeie batterijduur heeft (dat ik ruim een dag ermee vooruit kan) en beeldschermkwaliteit. Ik heb nu de HTC desire 20 pro. Daar ben ik niet zo tevreden mee met de camera kwaliteit, omdat die heel veel ruis heeft in het donker.

Nou is mijn vraag of ik goed aan deze telefoons doe of jullie nog andere betere opties hebben.
En welke van de twee dan beter is waarvoor ik het toestel gebruik.

Ook in acht nemend dat de pixel 6 pro in oktober 2021 uitkwam en de pixel 7 in oktober 2022.
Wat denken jullie omtrend de software updates, maakt dit een verschil uit?
Wat heb je zelf al gevonden in bijvoorbeeld reviews over de telefoons die je op het oog hebt? Daar kan je al veel antwoorden vinden op ie vragen lijkt me. Evenals de pricewatch waar je kan zoeken op verschillende toestellen die voor jou in aanmerking komen. Kom met de resterende vragen hier terug. Eigen inzet wordt op Tweakers namelijk erg gewaardeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 24-11-2023 08:31 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Google pixel
Nou ik heb van verschillende filmpjes verschillende dingen gehoord van de dingen die ik hierboven heb beschreven, vandaar dat ik hier kom vragen voor hulp. Mijn voorkeur gaat naar de 6 pro uit als ik de specificaties daarvan mag geloven. Als enige minpunt vind ik dat het toestel al in 2021 is uitgebracht. Maakt het veel uit dat je geen beveiligingsupdates meer kan draaien na 2026? Zoja wat heeft dat dan voor impact.
Pagina: 1