Ik wil onze badkamer verbouwen en graag een inbouw douche kiezen van Grohe of Hans Grohe.
Graag wil ik met 1 paneel 2 douchekoppen aansturen met de mogelijkheid om ze tegelijk (en/of afzonderlijk) aan te zetten.
Daarnaast wil ik ook graag de hoeveelheid water regelen.
Na onderzoek kom ik op 2 types:
- Hansgrohe ShowerSelect Comfort
- Grohe smartcontrol
Ik heb de smartcontrol in de winkel gezien in chroom en deze voelt nogal plastic aan (althans de draaiknoppen). De showerselect kan ik nog niet vinden.
Het is me dus niet echt duidelijk wat te kiezen en ik wil wel kwaliteit en een gevestigde leverncier, omdat het inbouw is (en ik over 10 jaar bij een defect nog steeds een passende inbouw kan vinden bij de inbouwbox).
Zijn er wellicht ervaringen van personen die met dezelfde keuze zaten/zitten?
Graag wil ik met 1 paneel 2 douchekoppen aansturen met de mogelijkheid om ze tegelijk (en/of afzonderlijk) aan te zetten.
Daarnaast wil ik ook graag de hoeveelheid water regelen.
Na onderzoek kom ik op 2 types:
- Hansgrohe ShowerSelect Comfort
- Grohe smartcontrol
Ik heb de smartcontrol in de winkel gezien in chroom en deze voelt nogal plastic aan (althans de draaiknoppen). De showerselect kan ik nog niet vinden.
Het is me dus niet echt duidelijk wat te kiezen en ik wil wel kwaliteit en een gevestigde leverncier, omdat het inbouw is (en ik over 10 jaar bij een defect nog steeds een passende inbouw kan vinden bij de inbouwbox).
Zijn er wellicht ervaringen van personen die met dezelfde keuze zaten/zitten?
24x sf175s + gw5000-dt op oost