Vraag

• J93
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-09 10:41
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zoek een laptop die ik kan gebruiken om op te gamen en voor algemeen prive thuis gebruik. Daarbij vooral te denken aan internet, excel bestand bewerken, foto's in bestanden kijken. Niet heel spannend dus. Qua gaming zou ik graag Counterstrike en Football Manager willen spelen, en wellicht sporadisch Grand Theft Auto.

Wat is je budget?
+- 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee niet om mee te nemen, maar wel dat ik op de bank kan zitten en relax op schoot Football Manager kan spelen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifieke voorkeur, echter heb ik wel een laptop op het oog en dat is de Asus TUF Gaming A15 FA507NV-LP031W AMD Ryzen 7 7735HS 15.6"RTX 4060 Gaming laptop.

Deze laptop is nu met black friday rond mijn budget, kunnen jullie mij adviseren of dit een goede koop zal zijn? En wellicht nog overbodig maar aangezien ik er geen verstand van heb: ik vind het toetsenbord licht irritant, kan dat ook uitgezet worden?

Zijn de spellen die ik noem ook goed speelbaar op de laptop met RTX 4060?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
J93 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:46:
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zoek een laptop die ik kan gebruiken om op te gamen en voor algemeen prive thuis gebruik. Daarbij vooral te denken aan internet, excel bestand bewerken, foto's in bestanden kijken. Niet heel spannend dus. Qua gaming zou ik graag Counterstrike en Football Manager willen spelen, en wellicht sporadisch Grand Theft Auto.

Wat is je budget?
+- 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee niet om mee te nemen, maar wel dat ik op de bank kan zitten en relax op schoot Football Manager kan spelen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifieke voorkeur, echter heb ik wel een laptop op het oog en dat is de Asus TUF Gaming A15 FA507NV-LP031W AMD Ryzen 7 7735HS 15.6"RTX 4060 Gaming laptop.

Deze laptop is nu met black friday rond mijn budget, kunnen jullie mij adviseren of dit een goede koop zal zijn? En wellicht nog overbodig maar aangezien ik er geen verstand van heb: ik vind het toetsenbord licht irritant, kan dat ook uitgezet worden?

Zijn de spellen die ik noem ook goed speelbaar op de laptop met RTX 4060?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Prima laptop, mooie deal. Hiermee kun je alle games vloeiend spelen op (minimaal)medium settings.
Op schoot wel een koeler ofzo eronder zetten, niet direct op je broek of bank zetten i.v.m. de warmte.