Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat gebruikt worden voor thuis gebruik of voor als ik de nacht heb om wat films en serie´s te bekijken.
Ik ga veel chrome gebruiken , office, rar bestanden uitpakken, films/ serie downloaden. Mijn vrouw gaat ook foto´s bewerken
Wat is je budget?
max 1000€.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Paar keer per maand zou ik hem nemen voor mijn werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk doet er niet zo aan toe, hoeft ook geen serieuze videokaart in aangezien ik niet ga gamen. Hij moet vooral snel zijn. Geluid doet er ook niet aan toe want gebruik headphones.
Wat zou het beste zijn voor mijn doeleinde een Intel proces i5 of i7 u, p of H model 12de of 13de generatie of speelt dit geen rol.
Van geheugen ram zal 16gb het beste zijn zeker? Ddr 4 of ddr5 om toch futerproof te zijn of speelt dit niet veel rol.
Van opslag best 1tb nemen.
Heb een offerte laten opmaken bij lenovo:
:strip_exif()/f/image/C0zHR7j6ox7wYrG3z4OiRfVt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook zitten kijken naar:
uitvoering: MSI Prestige 14 Evo B13M-275BE (Azery toetsenbord)
Maar weet wel niet of de geheugen uitbreidbaar is naar 1tb.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen op mijn vragen om de juiste keuze te maken.
De laptop gaat gebruikt worden voor thuis gebruik of voor als ik de nacht heb om wat films en serie´s te bekijken.
Ik ga veel chrome gebruiken , office, rar bestanden uitpakken, films/ serie downloaden. Mijn vrouw gaat ook foto´s bewerken
Wat is je budget?
max 1000€.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Paar keer per maand zou ik hem nemen voor mijn werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk doet er niet zo aan toe, hoeft ook geen serieuze videokaart in aangezien ik niet ga gamen. Hij moet vooral snel zijn. Geluid doet er ook niet aan toe want gebruik headphones.
Wat zou het beste zijn voor mijn doeleinde een Intel proces i5 of i7 u, p of H model 12de of 13de generatie of speelt dit geen rol.
Van geheugen ram zal 16gb het beste zijn zeker? Ddr 4 of ddr5 om toch futerproof te zijn of speelt dit niet veel rol.
Van opslag best 1tb nemen.
Heb een offerte laten opmaken bij lenovo:
:strip_exif()/f/image/C0zHR7j6ox7wYrG3z4OiRfVt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook zitten kijken naar:
uitvoering: MSI Prestige 14 Evo B13M-275BE (Azery toetsenbord)
Maar weet wel niet of de geheugen uitbreidbaar is naar 1tb.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen op mijn vragen om de juiste keuze te maken.