65inch tv + boxen (home cinema / kroegje)

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Vraag

• w96h
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 24-11-2023
Beste forum lezers,

Voor mijn woning zoek ik een goed scherpe 65"tv die ik vooral zal gebruiken voor sport en films.

Daarbij zit ik te denken aan een soundbar en 3 boxen door de ruimte heen. Voor de boxen heb ik voor elk 1 stopcontact dus zouden op bluetooth/wifi gekoppeld moeten worden met de tv. de 3 boxen en soundbar zou ik ook apart (lees samen) willen gebruiken om muziek te streamen. wellicht is de soundbar ook wel niet nodig hoor (ik ben nieuw hier in)

Hiervoor zoek ik ervaringen, tips en tricks . Zelf zat ik aan Sony te denken. budget is rond de 2000, Minder is altijd top natuurlijk :). Wellicht dat de black friday hierbij zou kunnen helpen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVeSSXOt06IZWRU9-NwVyCCXpVM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P6u740jfAJYbYY1Rm9KcfCBW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door w96h op 23-11-2023 10:17 ]

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:24

FeaR

In GoT we trust

De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er om in te vullen, niet om te verwijderen. Nu voldoet het topic niet aan de eisen die we op Tweakers stellen, eigen inzet/een short list, en gaat het topic op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.