Hi,
na lang twijfelen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt voor een gaming pc. Ik wou hier nog eens een laatste check doen of jullie problemen zien in verband met incompatibiliteit, aandachtspunten, ... of dat jullie gewoon bepaalde zaken overkill vinden en ik beter toch iets anders neem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met hoge settings. Daarnaast wordt deze pc ook mijn standaard werkpaard, voor dagdagelijkse zaken, werk, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €3000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel een scherm: LG Ultragear 34GN 850-B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een iets kleinere case zonder al teveel beperkingen en vrij stil systeem. RGB en veel toeters en bellen hoeft an sich niet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie kritische mening over het systeem dat ik hierboven voorstel. Ik besef dat sommige posten misschien wel iets goedkoper kunnen. Ik wil sowieso wel safe zitten voor een tijdje, maar als jullie van mening zijn dat bepaalde zaken écht overkill zijn, dan mogen jullie dat zeker aangeven!
Alvast enorm bedankt!!
na lang twijfelen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt voor een gaming pc. Ik wou hier nog eens een laatste check doen of jullie problemen zien in verband met incompatibiliteit, aandachtspunten, ... of dat jullie gewoon bepaalde zaken overkill vinden en ik beter toch iets anders neem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met hoge settings. Daarnaast wordt deze pc ook mijn standaard werkpaard, voor dagdagelijkse zaken, werk, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €3000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel een scherm: LG Ultragear 34GN 850-B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 356,83 | € 356,83 |
1 | Moederborden | Gigabyte AORUS X670E MASTER | € 448,99 | € 448,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Windforce | € 1.199,- | € 1.199,- |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow Zwart | € 78,95 | € 78,95 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 240 Zwart | € 129,- | € 129,- |
2 | Ventilators | NZXT F120Q Zwart, 120mm | € 16,12 | € 32,24 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | Corsair HX1000i ATX3.0 | € 199,90 | € 199,90 |
2 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 124,- | € 248,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.802,81 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een iets kleinere case zonder al teveel beperkingen en vrij stil systeem. RGB en veel toeters en bellen hoeft an sich niet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie kritische mening over het systeem dat ik hierboven voorstel. Ik besef dat sommige posten misschien wel iets goedkoper kunnen. Ik wil sowieso wel safe zitten voor een tijdje, maar als jullie van mening zijn dat bepaalde zaken écht overkill zijn, dan mogen jullie dat zeker aangeven!
Alvast enorm bedankt!!
[ Voor 2% gewijzigd door Joerot op 22-11-2023 22:40 . Reden: Kleine toevoeging ]