Heeft iemand een handleiding in het engels?

Pagina: 1
Acties:

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 02:44
Ik ben op zoek naar een engelse of nederlands handleiding over de silverado.
Duits is niet meer wat het was.
Ik heb al in de search gezocht, maar dat was noppes.

Verwijderd

Als het echt moet wil ik m'n handleiding (engels) wel ff inscannen, maar dat word dan morgen want het is nu al laat en mijn scanner maakt een teringherrie als het buroblad lekker mee gaat resoneren :(

zeg 't in elk geval maar als het nog nodig is.

Verwijderd

is er op ineternet geen PDFje te vinden ofzo?

• Crashcat
Als het kan heel graag.
Wil altijd eerst alles begrijpen, maar dan echt alles begrijpen voor ik iets doe.
E-mail staat in mijn profile geloof ik.
Alvast bedankt. *D

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Het enige wat ik kon vinden in het Engels:
http://www.aconto.de/international/uk/eng_info_page.htm

(+ de Engelse handleiding, maar ik heb nu ff geen tijd om 4 A4 pagina's te scannen)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

mjah, ik wil 'm nog steeds wel scannen. Maar dan moet je ff geduld hebben.
Zit nu net in een vette download en ik moest die scanner nog installeren. En dat installatieprogramma wil per se m'n computer opnieuw laten opstarten, maar dan kom ik nooit weer op die drukke ftp server :( En morgen moet ik eerst weer werken...

Verwijderd

Het duurde ff, maar zoals beloofd de scans:

pagina 1
pagina 2
pagina 3
pagina 4

Ik heb ze ook nog naar je toegemaild, maar dit is tenslotte een forum dus ik heb ze ook nog gepost zodat mensen die hier in de toekomst naar zoeken het ook nog zullen zien (zolang die plaatjes op m'n server blijven staan tenminste).

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

[offtopic]
Waarom heb je een handleiding voor een koeler nodig :?
ASII op je core, cooler erop, en hopen dat je je core niet kapot doet :) (naja, is geen Orb he :))

Verwijderd

Ik zou zeggen, kijk de handleiding eens door >:)

Maar serieus: bij deze koeler komt wel ff wat meer kijken: rubbertjes aan de onderkant van het mobo om trillingen tegen te gaan en voor extra stevigheid te zorgen, planetti ringetjes aanbrengen zodat je je core niet vernaggelt...

Verwijderd

Handleidingen willen nog wel eens nuttig zijn anders... Liever ff lezen, dan een nieuwe cpu moeten kopen...

• Crashcat
PsyFlux...nogmaals bedankt..
Pagina: 1