Help, ik heb net een Asus P4B gehaald en een Volcano cooler, dus ik klik dat ding vast, maar ik krijg het niet meer los.
hoe moet ik hem eraf halen?
hoe moet ik hem eraf halen?
Verwijderd
Rukken? Hallo ben je doof ??????Op donderdag 06 september 2001 15:22 schreef epsilon het volgende:
gewoon rukken aan dat ding
in tegengestelde richting als dat je hem er op hebt gezet?
lijkt me vrij logisch
voeding eruit halen, anders kan je er niet bij
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
beetje rustig kan oook welOp donderdag 06 september 2001 15:28 schreef Mcart het volgende:
[..]
Rukken? Hallo ben je doof ??????
Sommige dingen moet je met beleid doen en sommige dingen moet je overlaten aan je vriendin....of zie je het verschil niet tussen je processor en je vriendin... mmmmmm
Dus mijn tip, je vriendin heeft nog een handje vrij: vraag het haar even....
Verwijderd
Ja, en de mensen hier willen jou zonder enig eigenbelang helpen en dan ga je ze eikel noemenOp donderdag 06 september 2001 15:41 schreef tva_goku het volgende:
[..]
eikel
ik begin fucking gefrustreerd te worden
Verwijderd
Ow, dus jij noemt dit:Op vrijdag 07 september 2001 11:50 schreef (roh)violator het volgende:
Ja, en de mensen hier willen jou zonder enig eigenbelang helpen en dan ga je ze eikel noemen
Daar wordt ik gefrustreerd van
helpen?? Nou, dan ben jij er ook één...Da's dus de beste manier om je core niet te beschadigen: Geen CPU tussen mobo en koeler!
Verwijderd
zo jong en al nie meer kunnen rukken?Op donderdag 06 september 2001 15:25 schreef tva_goku het volgende:
rukken werkt dus niet
Verwijderd
Nee, das niet helpen, das HumorOp vrijdag 07 september 2001 11:53 schreef rAvers het volgende:
[..]
Ow, dus jij noemt dit:
[..]
helpen?? Nou, dan ben jij er ook één...
Dit topic is gesloten.
![]()