1100 euro game pc 1440p 144+fps

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• qabtumioni
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-01 22:50
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou er vooral op gaan gamen op een 1440p 144hz monitor en wat kleine minder zwaren dingen voor school . vooral espors titels zoals cs2 en LOL maar ik zou ook graag zonder probleem AAA titels willen spelen nu en in de toekomst.

Wat mag het systeem gaan kosten?
maximal 1100 euro maar zou graag goede prijs to performance hebben dus liever een build van 900 euro die 90% doet van een systeem van 1100 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een 4 tb externe harde schijf voor games die ik minder vaak speel of die heel groot zijn dus er hoeft geen bulk storage bij.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
graag een 1 tb nvme ssd voor windows en voor de spellen die ik het meeste speel.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag over een aantal jar kunnen upgraden naar iets beters(cpu of gpu) zonder dat ik daarvoor veel andere dingen moet vervangen. Ik zou dus graag 1440p 144+fps spelen op de nieuwe monitor die ik er bij ga aanschaffen (had zelf al iets in gedachte maar suggesties zijn welkom en stat los van het buget).

Ga je overklokken?
misschien iets undervolten of xmp aanzetten maar ben zelf niet van het extremme overclocken

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen op mijn eigen pcpartpicker list en suggesties hebben over hoe het beter kan. Je mag er alles aan veranderen als jij denkt dat het daardoor beter wordt. Het is de eerste keer dat ik een pc bouw (heb wel al eens ram geupgrade in mn prebuild en een extra ssd geplaats) dus alle tips zijn welkom.
de 2 lijsten die ik zelf had waren:
830 euro: https://nl.pcpartpicker.com/list/NFXMwg
1100 euro: https://nl.pcpartpicker.com/list/YCRbwg
monitor: uitvoering: Samsung Odyssey Gaming Monitor G5 27" (C27G53TQBU) Zwart
Alvast bednkt voor jullie hulp en tijd.

M.V.G Quinten